اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت‌ها

برگزیدگان مسابقات قرآن کریم بانوان شاهرود معرفی شدند

برگزیدگان مسابقات قرآن کریم بانوان شاهرود با پایان این دوره از رقابت‌ها معرفی شدند.

برگزیدگان مسابقات قرآن کریم بانوان شاهرود معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، ظهر امروز در پایان مسابقات قرآن کریم بسیج جامعه زنان شاهرود که با حضور بیش از 100 نفر از خواهران در رشته‌های حفظ، قرائت و مفاهیم برگزار شد، نفرات برتر مشخص شدند.

در این مسابقات، در رشته حفظ حزب 119 و 120 قرآن کریم و در رده سنی شکوفه‌ها مریم محمدی از پایگاه کوثر حوزه ریحانه مقاوم اول و فاطمه قاسما و فاطمه محمدی از همین پایگاه دوم و سوم شدند.

در رده نوجوانان حفظ حزب‌های 119 و 120 زهرا محمدی از پایگاه کوثر حوزه ریحانه مقاوم اول و شاه حسینیان از پایگاه ریحانه و رضایی و عبداللهی از پایگاه کوثر حوزه ریحانه مقام‌های دوم و سوم مشترک را کسب کردند.

در رشته حفظ جزءهای اول و دوم قرآن رده سنی جوانان و بزرگسالان زهرا بداغی از پایگاه عفاف و خدیجه سعدی از پایگاه مبارکه حوزه فاطمه و مریم آجودانی از پایگاه آسیه حوزه ریحانه اول تا سوم شدند.

در حفظ پنج جزء قرآن که در کلیه رده‌ها برگزار شد، سمانه قاسمی از پایگاه کوثر و زینب عجم از پایگاه راضیه حوزه ریحانه اول و دوم شدند.

در حفظ 1 تا 10 جزء قرآن در کلیه سطوح فاطمه محمدخانی از حوزه فاطمه (س) و در حفظ 1 تا 20 جزء قرآن مریم نشاطی از حوزه فاطمه مقام اول را کسب کردند.

نفرات برتر رشته درک مفاهیم در رده سنی جوانان و بزرگسالان نیز شامل صدیقه عبداللهی از پایگاه یاسین، شهربانو سلطانعلی از پایگاه ام‎ابیها حوزه ریحانه و معصومه دارمحمدی از پایگاه ام‎سلمه حوزه فاطمه بودند که مقام‎های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته قرائت (ترتیل) رده سنی نوجوانان زهرا علی‌نیا از پایگاه طلیعه نور، مهدیه شاه‌حسینی از پایگاه ریحانه و فاطمه کشتکار از پایگاه طلیعه نور حوزه فاطمه اول تا سوم شدند.

در رشته قرائت (تحقیق) رده سنی جوانان و بزرگسالان زهره عامریون از پایگاه صاحبه حوزه فاطمه و سمانه قاسمی از پایگاه کوثر حوزه ریحانه مقام‌های اول و دوم را کسب کردند.

در رشته قرائت (ترتیل) و رده سنی جوانان و بزرگسالان فاطمه ملک، طاهره ابراهیمی و فاطمه سعدی از پایگاه ریحانه حوزه فاطمه مقام اول تا سوم را کسب کردند.

نفرات برتر این مسابقات به مسابقات استانی بسیج خواهران اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول