اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از پروژه‌های راه قائمشهر

5 میلیارد تومان اعتبار به جاده جویبار به قائمشهر تخصیص می‌یابد

نماینده قائمشهر، جویبار و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: 5 میلیارد تومان اعتبار برای جاده جویبار به قائمشهر تخصیص می‌یابد.

5 میلیارد تومان اعتبار به جاده جویبار به قائمشهر تخصیص می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، ظهر امروز اعضای کمیسیون عمران مجلس پس از بازدید راه‌های شهری و روستایی شهرستان‌های سوادکوه، سوادکوه شمالی، بابل و سیمرغ وارد قائمشهر شده و از جاده نظامی، جاده جویبار به قائمشهر و کیاکلا به قائمشهر بازدید کردند.

در این سفر یک روزه که از صبح امروز آغاز شد، کمال علیپور نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ و ناظر مجلس در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور، هاشمی رئیس کمیسیون عمران مجلس، نورزاد معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور، میر شفیع معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی،حاج رسولی‌ها مدیر منابع آب ایران را مشایعت می‌کرد.

کمال علیپور نماینده مردم قائمشهر، جویبار و سوادکوه در مجلس درباره بازدید از جاده نظامی قائمشهر به خبرنگار فارس گفت: این پروژه به علت جمعیت 32 هزار نفری مسیر جاده، وجود بیش از 16 سورتینگ و تامین بخش اعظم مرکبات کشور در این ناحیه و وجود دانشگاه آزاد و تردد دانشجویان لازم است این پروژه ملی استانی اعلام شود که بازدیدکنندگان و اعضای کمیسیون عمران مجلس نیز به همین نتیجه رسیدند.

وی درباره جاده جویبار به قائمشهر نیز افزود: با توجه به اینکه بخش اعظم این پروژه عملیاتی شد تلاش کردیم امسال 5 میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص یابد و در جلسه امشب استانداری مصوب هم خواهد شد.

انتهای پیام/86008/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول