اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش:

احداث جاده چهاربانده بویری تا کلل روی کاغذ ماند/ مسئولان از وعده‌های بی‌نتیجه بپرهیزند

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش با بیان اینکه احداث جاده چهاربانده بویری تا کلل روی کاغذ مانده است، گفت: مسئولان از وعده‌های بی‌نتیجه بپرهیزند.

احداث جاده چهاربانده بویری تا کلل روی کاغذ ماند/ مسئولان از وعده‌های بی‌نتیجه بپرهیزند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مصطفی رضایی صبح امروز در نشست مسئولان و مردم آبپخش با نماینده دشتستان در مجلس اظهار داشت: شهر آبپخش با مشکلات و کمبودهای فراوانی مواجه است که برخی از آنها را باید مشکلات تاریخی و برخی از آنها را نیز باید مشکلات روز بدانیم.

وی افزود: برخی از مسائل آبپخش در سال‌های اخیر مکررا مورد پیگیری مسئولان شورای اسلامی قرار گرفته، ولی نتیجه مطلوب در این زمینه حاصل نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: در حال حاضر به دلیل مجاورت با محور مواصلاتی استان‌های جنوبی کشور منطقه آبپخش از موقعیتی ممتاز برخوردار است و به همین دلیل احداث اتوبان جدید در فاصله چند کیلومتری آبپخش تهدیدی برای مردم این شهر محسوب می‌شود.

رضایی بیان داشت: در ارتباط با این مشکل در دو سال گذشته پیگیری‌های فراوانی صورت گرفت و به دلیل برخی از مسائل، خواسته مردم آبپخش محقق نشد.

وی اضافه کرد: احداث جاده چهار باند در حد فاصل روستای بویری تا روستای کلل از جمله پیشنهاداتی بود که مسئولان راه و شهرسازی و برخی از مسئولان عمرانی استان و شهرستان برای خروج آبپخش از انزوا طرح کردند، ولی این مساله تاکنون محقق نشده و در حد طرحی بر روی کاغذ باقی مانده است.

این مسئول اذعان داشت: جمعیت آبپخش چند برابر شهرهای مجاور است و دیدگاه مسئولان به آبپخش نباید همانند سایر مناطق شهری دشتستان باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش با انتقاد از وعده‌های بی‌نتیجه مسئولان شهرستان، عنوان کرد: مردم آبپخش از وعده‌های پوچ و بی‌نتیجه برخی از مسئولان استان و شهرستان خسته‌اند و انتظار داریم مسئولین عملگرایی را اساس کار خود قرار دهند.

رضایی بیان داشت: ایجاد کانال دفع آب‌های سطحی در شهر آبپخش از ضروریاتی است که در سال‌های اخیر مکررا به آن تاکید داشته‌ایم، ولی با این وجود اعتبارات لازم به‌منظور اجرای این طرح در اختیار شهرداری آبپخش قرار نگرفته است.

وی افزود: بخشی از خسارت سیل آذر ماه سال گذشته در آبپخش ناشی از عدم وجود کانال دفع آب‌های سطحی در مناطق مختلف شهر است و مسئولان ارشد استان باید شهرداری‌ها را در اجرای طرح‌های زیربنایی که اساس امنیت و توسعه عمران شهری است، یاری کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: مشکل سند اراضی مسکونی آبپخش مشکلی است که در دهه‌های مختلف وجود داشته و پیگیری مسئولان در این زمینه به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است.

رضایی بیان داشت: تخصیص اعتبارات لازم به‌منظور احداث جاده بین نخیلات در آبپخش از ضروریاتی است که مسئولان استان باید به آن توجه داشته باشند و این امر سبب سهولت دسترسی به نخیلات و بهبود کیفیت خرمای تولیدی کشاورزان می‌شود.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول