اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بحران استانداری بوشهر مطرح کرد

ایجاد اعتماد بین شرکت‌های بیمه و مردم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: باید با ساز و کارهای قانونی اعتماد لازم بین شرکت‌های بیمه و مردم را برقرار کنیم.

ایجاد اعتماد بین شرکت‌های بیمه و مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، کاظم مرادی ظهر امروز در همایش نقش بیمه در کاهش بلایای طبیعی با اشاره به وقوع بلایای طبیعی در ایران و استان بوشهر گفت: در اثر زلزله شنبه بالغ بر 220 میلیارد تومان خسارت وارد شد و 1800 واحد مسکونی نیز خسارت جدی دیدند.

مرادی اظهار داشت: از این تعداد یک‌هزار و 238 واحد در حال بازسازی است و پیشرفت یک‌هزار و 80 واحد نیز تا سقف بوده است.

وی با بیان اینکه مدیریت جامع و فرماندهی واحد از رموز موفقیت مدیریت بحران در زلزله شنبه بود، بیان داشت: پیام روحیه‌بخش مقام معظم رهبری موجب افزایش انگیزه مسئولان برای کار بیشتر شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: هجوم مردم به منطقه زلزله‌زده در ابتدای وقوع زلزله موجب بروز مشکلاتی در ورود امکانات شد.

مرادی نبود اعتبارات خاص برای هزینه‌کرد در مواقع ضروری را از دیگر مشکلات در زمان بحران عنوان کرد و گفت: اسکان موقت زلزله‌زدگان از دیگر مشکلات در زمان زلزله شنبه بود که از محل اعتبارات وزارت نفت، مبلغی برای تهیه کانکس برای اسکان زلزله‌زدگان در دولت تصویب شد.

وی بر بیمه اجباری از سوی اماکن مسکونی تاکید کرد و گفت: باید با سازوکارهای قانونی اعتماد لازم بین شرکت‌های بیمه و مردم را برقرار کنیم.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول