اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان:

نگاه واقع‌بینانه‌ای به بیمه‌گران در هرمزگان ایجاد شده است

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان گفت: نگاه واقع‌بینانه‌ای به سازمان‌های بیمه‌گر در هرمزگان ایجاد شده است.

نگاه واقع‌بینانه‌ای به بیمه‌گران در هرمزگان ایجاد شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید فاضل حیدری بلوکی مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان ظهر امروز در نشست هم اندیشی مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان با فعالان مطبوعاتی حوزه کارگری سراسر کشور با اشاره به کارکردهای رسانه‌ها در «تحقق آرمان عدالت اجتماعی» خاطر نشان کرد: رسانه‌ها تاثیر بسزایی در معرفی خدمات و تعهدات قانونی مجموعه تامین اجتماعی به عنوان یک سازمان بیمه‌گر اجتماعی دارند.

وی با اشاره به نقش سازنده‌ای رسانه‌ها در حفظ و پاسداری از منافع بیمه شدگان و مستمری بگیران، بر لزوم تقویت نگاه واقعی و عادلانه به این سازمان بیمه‌گر به عنوان صندوقی بین النسلی تاکید کرد.

حیدری بلوکی با مرور دستاوردهای تعامل سازمان تامین اجتماعی و رسانه‌ها، بیان کرد: خوشبختانه در استان هرمزگان با حمایت و حضور فعال رسانه‌ها اعم از صدا و سیما، خبرگزاری‌ها، مطبوعات محلی و روزنامه‌های سراسری و همچنین ارتباط نزدیک و منطقی تشکل‌های کارگری همچون خانه کارگر، نگاهی کاملا مثبت و واقع بینانه به این سازمان بیمه‌گر ایجاد شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام این مطلب که این سازمان بیمه‌گر حدود نیمی از جمعیت یک و نیم میلیون نفری استان را تحت پوشش چتر حمایتی خود دارد، گزارشی کوتاه از عملکرد این اداره کل در استان طی نیمه نخست سال جاری ارائه کرد.

*نقطه تقابلی میان رسانه‌ها و تامین اجتماعی در هرمزگان وجود ندارد

شیرزاد عزتی رئیس خانه مطبوعات هرمزگان طی سخنانی ضمن تقدیر از تعاملات سازنده مدیران تامین اجتماعی هرمزگان طی 15 سال فعالیت رسانه‌های کارگری، خاطر نشان کرد: طی این سال‌ها شاهد نقطه تقابل چندانی میان مجموعه مطبوعات و رسانه‌های استان با سازمان تامین اجتماعی نبوده‌ایم که این بیانگر حسن نیت طرفین در ایجاد ارتباط دوسویه است.

رئیس خانه مطبوعات هرمزگان تلاش‌های مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان برای رفع مشکلات بیمه‌ای فعالان مطبوعاتی را شایسته تقدیر دانست.

محمد دریانوس دبیر اجرایی خانه کارگر استان هرمزگان نیز از تعامل سازنده اداره کل تامین اجتماعی با تشکل‌های کارگری تقدیر کرد.

انتهای پیام/88001/س40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول