اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بیمه کوثر اردبیل:

ورود بیمه به زندگی مردم ضرورت انکارناپذیر است

مدیر بیمه کوثر شعبه اردبیل گفت: ورود بیمه به زندگی مردم ضرورت انکارناپذیر است.

ورود بیمه به زندگی مردم ضرورت انکارناپذیر است

توکل طالب‌دنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: بیمه کوثر در سال‌های اخیر دستاورد خوبی را در صنعت بیمه کسب کرده به طوری که ما در بیمه اشخاص، اموال، مهندسی، مسئولیت و... خدمات متنوعی را به بیمه‌شدگان ارائه می‌کنیم و در تلاش هستیم تا به تنوع خدمات خود بیفزاییم.

وی تصریح کرد‌: ما در کنار خدمات یاد شده محصول بیمه‌ای جدید را در قالب بسته بیمه باقیات‌الصالحات، صعب‌العلاج،‌ گردشگری، بیمه پرتاب ماهواره به شکل تخصصی در سطح خاورمیانه و... ارائه می‌کنیم تا بتوانیم در این عرصه‌ها نیز جایگاه کشورمان را ارتقا بخشیم.

مدیر بیمه کوثر شعبه اردبیل خاطرنشان کرد: هر شرکت بیمه‌ای که بنا شده و پا گرفته است براساس شعار و اصالت خود بوده که تعهد ما نیز گسترش و توسعه بیمه‌های زندگی بوده که بزرگترین دستاورد ما نیز در همین راستا بیشترین فروش بیمه عمر و زندگی است که توانسته‌ایم خدماتی را به خانواده‌ها در حوزه بیمه عمر و سرمایه‌گذاری با بیشترین و بالاترین میزان فروش شاهد و ناظر باشیم.

این مسئول، دیگر دستاورد این شرکت بیمه‌ای را فعال شدن شعبات و بیمه کوثر در 31 استان کشور حتی قبل از فعالیت رسمی این مجموعه اعلام کرد و ادامه داد: ما با پوشش بیمه‌ای خود سعی کردیم رضایتمندی مردم را فراهم کنیم و بستر دسترسی سریع آنها به خدمات بیمه‌ای را بهتر از گذشته به وجود آوریم.

وی با اعلام اینکه 19 نمایندگی بیمه کوثر در سطح استان فعالیت می‌کند، اضافه کرد: ما در سال اول توانستیم 60 درصد جمعیت استان را زیر پوشش ببریم و در نیمه اول سال دوم نیز با افزایش 20 درصدی در حال حاضر شاهد آن هستیم تا پوشش 80 درصدی جمعیت استان را در قالب بیمه کوثر و خدمات متنوعی که ارائه می‌شود، شاهد و ناظر باشیم.

طالب‌دنیا بیان کرد: بیمه کوثر در چهارمین سال فعالیت خود در سطح کشور توانسته رتبه خود را به رتبه نهم ارتقا بخشد به طوری که قبلاً این رتبه بیست و دوم بوده است.

مدیر بیمه کوثر اردبیل با بیان اینکه در استان بیشترین استقبال و درخواست مربوط به بیمه شخص ثالث است، یادآور شد: در حوزه بیمه عمر بیشترین مجموعه تحت پوشش مربوط به نیروهای مسلح است و ما سعی داریم با راه‌اندازی نمایندگی‌هایی بیمه‌نامه‌های عمر و سرمایه‌گذاری را از طریق آنها انجام داده و به صدور این بیمه‌نامه‌ها کمک کنیم.

ارائه دو هزار ساعت مشاوره بیمه‌ای به مراجعان و علاقمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این کارشناس با سابقه بیمه ادامه داد: ‌با توجه به اینکه استان اردبیل در شاه‌ راه ارتباطی و مناطق گمرکی واقع شده و تردد بسیار زیادی در محورهای مواصلاتی و ترانزیت کالا انجام می‌شود بحث پوشش بیمه‌ای باربری مورد توجه است اما با توسعه بیمه مسئولیت مدنی به ویژه برای متصدیان حمل و نقل پوشش بیمه‌ای باربری نسبت به گذشته کمرنگ‌تر شده است.

وی از ارائه خدمات مشاوره‌ای به عموم مراجعان و علاقمندان خبر داد و گفت: ما بیش از دو هزار ساعت مشاوره بیمه‌ای به علاقمندان ارائه کردیم تا میزان اطلاعات آنها افزایش یافته و مردم با دید مثبت در این زمینه ورود پیدا کنند.

طالب‌دنیا افزود:‌ در این مشاوره‌ها سعی کردیم راهنمایی‌های لازم را در مورد مسائل بیمه‌ای ارائه کرده و به برخی از اختلاف نظرها و یا مباحث مطرح شده به صورت شفاف و روشن پاسخ دهیم تا مشتریان ما بتوانند با ارزیابی مجموعه‌های بیمه‌گر بهترین‌ها را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه از اول مهر ماه بیمه‌های درمانی به شکل مستقل در بیمه کوثر انجام می‌شود، تصریح کرد: بیمه کوثر در حال حاضر از وضعیت فروش خوبی در تمام بخش‌ها برخوردار است و ما سعی داریم بازارهای جدیدی را که ناشناخته مانده به دست آوریم و خدمات نوینی را به مشتریان ارائه کنیم.

این مسئول اذعان کرد: برای حضور در بازار باید نیازهای جدید را کشف و در پاسخگویی به این نیازها با پیشرفته‌ترین امکانات ورود پیدا کنیم چرا که با نگاه سنتی نمی‌توان کاری از پیش برد.

طالب‌دنیا با بیان اینکه باید در استان خودمان با گذر از شعارزدگی به سمت عمل‌گرایی حرکت کنیم، اضافه کرد: امیدواریم روزی را شاهد باشیم که مردم ضرورت وجود بیمه را در زندگی خود احساس کنند.

وی بیان کرد: ما باید به جای ایجاد توقع نابجا پاسخ درست به نیازهای مردم دهیم تا مشتری بتواند قانع شود چرا که اگر به تعهداتمان عمل نکنیم و در شعارزدگی‌ها باقی بمانیم مردم از بیمه دل زده شده و حتی فراری می‌شوند.

مدیر بیمه کوثر اردبیل ضرورت عمل به تعهدات همراه با آگاه‌سازی را یادآور شد و ادامه داد: مردم باید بدانند که بیمه هزینه‌کرد نیست بلکه پس‌انداز و سرمایه‌گذاری است که اگر درست برنامه‌ریزی شود، می‌تواند نتیجه مطلوبی را به همراه داشته باشد.

طالب‌دنیا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که بارها تاکید کردند بیمه پس‌انداز برنامه‌ریزی شده است و به عنوان پدیده نوین باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: ما اگر رهنمودهای آقا را تبعیت کنیم قطعاً به بیشترین پیشرفت‌ها و رستگاری‌ها می‌رسیم که در این زمینه باید دست به دست هم داده و حرکت متعهدانه‌ای را داشته باشیم.

وی افزود: نام بیمه کوثر برگرفته از فاطمه زهرا (س)، کوثر بی‌انتهاست و بیمه کوثر نیز در بطن خود همین خیر کثیر را دنبال می‌کند و در این عرصه نویدبخش خیر بی‌پایان برای مردم است تا مردم از فواید و ثمرات بیمه کوثر بهره‌مند شوند.

طالب‌دنیا به ورود بیمه کوثر برای کاستن از دغدغه‌های مردم زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی و برخی از مناطق دیگر اشاره کرد و اظهار داشت: بیمه کوثر با پرداخت 6.2 میلیارد ریال خسارت به حادثه‌دیدگان زلزله توانست یاریگر آنها در این حوادث تلخ و ناگوار باشد و همچنان در انجام این تعهد پایبند و پا برجاست.

این مسئول در پایان سخنان خود تصریح کرد: باید مردم را برای خرید پوشش‌های بیمه‌ای ترغیب کرد چرا که توسعه صنعت بیمه در گرو تنوع بیشتر محصولات بیمه‌ای و کاهش نرخ انواع بیمه‌نامه‌هاست که امیدواریم در این زمینه اهداف متعالی تحقق پیدا کند.

انتهای پیام/62001/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول