اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بیمه ایران شعبه بوشهر مطرح کرد

سهم ناچیز بیمه‌ها در پرداخت خسارات/ پرداخت 1.3 میلیارد تومان خسارات زلزله شنبه

مدیرعامل بیمه ایران شعبه بوشهر گفت: از مجموع 250 میلیارد تومان خسارتی که بر اثر زلزله شنبه به استان وارد شد، سهم کل شرکت‌های بیمه‌ای استان بوشهر در پرداخت خسارت‌ها تنها یک میلیارد و 300 میلیون تومان بوده است.

سهم ناچیز بیمه‌ها در پرداخت خسارات/ پرداخت 1.3 میلیارد تومان خسارات زلزله شنبه

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی موسوی پیش از ظهر امروز در همایش نقش بیمه در کاهش بلایای طبیعی در بوشهر اظهار داشت: در کشوری زندگی می‌کنیم که با پیشرفت روز به روز در عرصه صنعت، تغییرات زیادی در وضعیت آب و هوایی ایجاد کرده و خساراتی هم به محیط زیست می‌زنیم.

موسوی گفت: با توجه به اینکه حوادث و اتفاقات طبیعی غیر قابل کنترل است، ما به عنوان دستگاه‌های اجرایی موظف به انجام اقدامات پیشگیرانه هستیم. با این وجود شرکت‌های بیمه خیلی راحت از کنار این موضوع گذشته و توجهی چندانی به اهمیت موضوع ندارند.

مدیرعامل بیمه ایران شعبه بوشهر با بیان اینکه بوشهر استانی پرخطر از نظر حوادث طبیعی است، تصریح کرد: خسارات ناشی از حوادث طبیعی، زیان‌دیدگان، دولت و مردم و بازارهای بیمه را متحمل خسارات متفاوتی می‌کند.

موسوی گفت: سهم بیمه‌ها از حوادثی که در استان اتفاق می‌افتد ناچیز است بنابراین بیمه‌ها باید رسالت واقعی خود را در این زمینه انجام دهند.

وی گفت: از مجموع 250 میلیارد تومان خسارتی که بر اثر زلزله شنبه به استان وارد شد، سهم کل شرکت‌های بیمه‌ای استان بوشهر در پرداخت خسارت‌ها تنها یک میلیارد و 300 میلیون تومان بوده است.

مدیرعامل بیمه ایران شعبه بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به سهم ناچیز بیمه‌های استان در پرداخت خسارات، راهی به جز اقدامات پیشگیرانه و افزایش ضریب ایمنی و ارتقاء ضریب نفوذ بیمه در استان نداریم.

موسوی گفت: باید این نگرش که عنوان می‌شود بیمه‌ها به دنبال سود هستند را تغییر دهیم و بتوانیم رسالت اصلی خود را ایفا کنیم.

وی با بیان اینکه رقابت سالم در سطح بیمه‌ها جایگاه بسیار مهمی دارد، گفت: به دلیل اینکه بیمه‌ها رسالت خود را درک نکرده و انجام نداده‌اند ضریب نفوذ بیمه در کشور آنچنان که باید و شاید جا‌به‌جا نمی‌شود.

مدیرعامل بیمه ایران شعبه بوشهر ادامه داد: بیمه‌ها در بخش تبلیغات و اطلاع‌رسانی خیلی ضعیف عمل کردند بنابراین لازم است در این زمینه با برنامه‌تر عمل کنیم. توسعه نمایندگان فروش به صورت تخصصی، تبلیغ پرداخت به موقع خسارت‌ها و تربیت نمایندگان بیمه‌ای فعال بهترین تبلیغ برای فعالیت‌های بیمه‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول