اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر خبر داد

کشف 111 هزار قلم لوازم آرایشی قاچاق در ابهر

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از کشف 111 هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف 111 هزار قلم لوازم آرایشی قاچاق در ابهر

علیرضا کردلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ماموران آگاهی شهرستان ابهر از توابع استان زنجان موفق شدند روز گذشته از هفت دستگاه خودرو 111 هزار و 76 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران آگاهی شهرستان ابهر در محورهای ورودی شهرستان تور ایست و بازرسی ایجاد کرده‌اند، تصریح کرد: ماموران در این ایست و بازرسی به هفت دستگاه خودرو مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با بیان اینکه ماموران با تمهیدات لازم و علائم هشداردهنده این خودروها را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند، اضافه کرد: ماموران در بازرسی از این خودروها موفق به کشف لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق شدند.

کردلو ادامه داد: 2 هزار و 844 ثوب البسه، 80 کیلو بیسکویت، 881 دستگاه لوازم آشپزخانه و 12 دستگاه مانیتور رایانه از دیگر کشفیات ماموران آگاهی شهرستان ابهر از این هفت دستگاه خودرو محسوب می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: با تلاش ماموران آگاهی و انتظامی شهرستان ایجرود از سه دستگاه خودرو 3 هزار و 612 ثوب البسه و 402 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف شده است.

انتهای پیام/73006/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول