اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور:

شبکه سازمان‌یافته قاچاق مواد مخدر شناسایی و مجازات شوند

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: شبکه سازمان‌یافته قاچاق مواد مخدر شناسایی و مجازات شوند.

شبکه سازمان‌یافته قاچاق مواد مخدر شناسایی و مجازات شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، طاها طاهری امشب در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر مازندران در نکا که با موضوع ساماندهی عباس‌آباد نکا برگزار شد، اظهار داشت: اگر منطقه عباس‌آباد نکا سالم شده و پاک‌سازی انجام شد نباید اجازه ورود هیچ معتادی به این منطقه داده شود و باید ناامنی ایجاد شود.

وی ادامه داد: با پاک‌سازی این منطقه از قاچاقچیان مواد مخدر باید آگاه باشیم تا لانه دیگری در جای دیگری از این استان ساخته نشود و شبکه فعال‌تری شکل نگیرد و باید به طور کامل رصد شوند.

طاهری با بیان اینکه محله عباس‌آباد نکا یکی از محلات جرم‌خیز مازندران بوده است، بیان داشت: محلات دیگری نیز در مازندران جز مناطق آلوده هستند اما نکا با پیگیری مسئولان اکنون اولویت است.

وی خاطرنشان کرد: باید طوری کار عملیاتی انجام شود که مازندران از وجود معتادان خیابانی پاک شود و این مسئله نیازمند برنامه‌ریزی مدون بوده که در دست اقدام است.

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور اضافه کرد: برای بهسازی و رفع مشکل عباس‌آباد مشکل کمبود اعتبار نداریم اما نیاز است مدیران نسبت به تهیه برنامه عملیاتی اقدام کنند و نگران بودجه و اعتبارات نباشند.

وی اظهار داشت: در یک ماه گذشته با توجه به کمبود اعتبارات درکشور بیش از 10 میلیارد ریال به این منطقه اختصاص دادیم تا از جرایم جلوگیری شود.

طاهری در ادامه خواستار استفاده از ظرفیت افراد صالح و سالم منطقه برای رفع مشکل عباس‌آباد نکا شد.

وی گفت: محله عباس‌آباد نکا با طرح ضربتی و بسیج همگانی نیروهای ستادی مازندران باید منطقه امن اعلام شود و این مسئله بستگی به همت همه جانبه دارد.

این مسئول با تأکید بر انجام مسائل مختلف دینی، فرهنگی و شرعی، خاطرنشان کرد: عباس‌آبادی‌ها مردمی شیعه و  مسلمان هستند و مشکل اصلی آنان بیکاری، بی‌سوادی و فقر است.

طاهری ادامه داد: جوانان عباس‌آباد نکا جوانان سالمی هستند که متاسفانه به دلیل عباس‌آبادی بودن فاقد شغل مناسب هستند و کسی به آنان اعتماد ندارد و باید حرفه‌آموزی در این محله توسط مسئولین پیگیری جدی شود.

امام جمعه نکا نیز در سخنانی گفت: خدا را شاکریم که بعد از گذشت 12 سال تلاش همه مسئولان و زحمات فراوان، مسئله عباس‌آباد نتیجه داد و این مشکل در حال رفع شدن است.

حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لایینی افزود: باید برای ادامه روند امنیتی در این محله چتر حمایتی، امنیتی پلیس و مسئولان ادامه داشته و کارهای عملیاتی انجام شود.

وی در پایان بیان داشت: این جلسه محصول تلاش بی‌شائبه و شبانه‌روزی تمام مسئولان دلسوز به نظام از گذشته تاکنون است و باید در جهت ارتقای فرهنگ منطقه تلاش بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/86002/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول