اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی لرستان:

محموله قاچاق کالاهای خانگی 5 میلیارد ریالی در لرستان کشف شد

فرمانده انتظامی لرستان از کشف محموله قاچاق کالاهای خانگی به ارزش پنج میلیارد و ۴۰ میلیون ریال در خرم‌آباد خبر داد.

محموله قاچاق کالاهای خانگی 5 میلیارد ریالی در لرستان کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمد قنبری افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با بررسی اطلاعاتی، دو محموله قاچاق را شناسایی و دستگیری عوامل را در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه متهمان با بارگیری لوازم خانگی، قصد انتقال و توزیع آن را در استان قم داشتند، اظهار داشت: با جمع‌آوری اطلاعات لازم خودروهای حامل قاچاق شناسایی و چند تیم عملیاتی به محورهای مواصلاتی اعزام و مبادی ورودی از سمت جنوب را مورد پوشش اطلاعاتی قرار دادند.

فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: سرانجام پس از انجام تحقیقات نامحسوس خودروهای کامیون کشنده حامل قاچاق به همراه راننده‌ها، در محور ورودی خرم‌آباد شناسایی و متوقف شد و در بازرسی از این دو خودرو، 252 دستگاه ماشین لباسشویی کشف شد.

سردار قنبری با بیان اینکه مبارزه همه‌جانبه با قاچاق کالا و ارز لازمه تحقق حماسه اقتصادی است، گفت: پلیس باید در برخورد با عوامل قاچاق عزم جدی داشته باشد و مردم نیز در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند، تا در اسرع وقت نسبت به دستگیری آنان اقدام شود.

انتهای پیام/2304/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول