اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی خبر داد

کسب رتبه برتر اداره‌کل دامپزشکی آذربایجان غربی در ارزیابی عملکرد طرح تکریم ارباب رجوع

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی گفت: اداره‌کل دامپزشکی آذربایجان غربی برای سه سال متوالی موفق به کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد طرح تکریم ارباب رجوع شده است.

کسب رتبه برتر اداره‌کل دامپزشکی آذربایجان غربی در ارزیابی عملکرد طرح تکریم ارباب رجوع

شهرام دیلمقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اداره‌کل دامپزشکی آذربایجان غربی برای سه سال متوالی موفق به کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد طرح تکریم ارباب رجوع شده است.

وی ادامه داد: کسب عنوان دستگاه برتر در جلب رضایتمندی ارباب رجوع از سایر موفقیت‌های اداره‌کل دامپزشکی آذربایجان غربی است.

دیلمقانی ابراز داشت: دامپزشکی آذربایجان غربی به مدت چهار سال متوالی در نمایشگاه دستاوردهای تحول اداری عنوان غرفه برتر را کسب کرده است.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی افزود: اداره کل دامپزشکی آذربایجان غربی در امر آموزش و ترویج بسیار موفق عمل کرده است به طوری که کسب رتبه نخست در این زمینه را برای پنج سال متوالی در کارنامه خود دارد.

وی به نقش بسیار مهم دامپزشکی در بهداشت عمومی اشاره کرد و گفت: در مقابله با بیماری‌های مشترک و خطرناکی مانند هاری، سل، شاربن، بروسلوز، مشمشه، هیداتیدوز، آنفلوآنزای مرغی و سایر زئونوزها و شیوع بیماری‌های منتقله توسط غذا و یا مسمومیت‌های غذایی با منشأ دامی در جامعه بشری نقش و اهمیت جایگاه دامپزشکی به خوبی نمایان می‌شود.

انتهای پیام/61010/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول