اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دامپزشکی شهرستان دماوند:

دامپزشکی دماوند از کمبود نیروی انسانی رنج می‎برد

رئیس دامپزشکی شهرستان دماوند گفت: دامپزشکی دماوند علی‎رغم گسترش جغرافیایی منطقه زیرپوشش، از کمبود نیروی انسانی رنج می‌برد.

دامپزشکی دماوند از کمبود نیروی انسانی رنج می‎برد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محمدتقی عباسی‎نسیمی پیش از ظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار داشت: دامپزشکی شهرستان دماوند، هشت شهر و بیش از 100 روستا را زیرپوشش بهداشتی دارد و نیروهای انگشت‏‌شمار این اداره به ارائه خدمات در این مناطق مشغول هستند.

وی به کمبود تجهیزات و خودرو در دامپزشکی شهرستان دماوند اشاره کرد و بیان داشت: 30 نفر از پرسنل ما بازنشسته شده‌‏اند و هنوز نیروهای جایگزین برای آنها در نظر گرفته نشده است.

عباسی‎نسیمی اظهار امیدواری کرد: با کمک و مساعدت فرماندار شهرستان دماوند و استاندار تهران، بتوانیم با جذب نیروهای جدید وظیفه خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

وی همچنین به پوشش بهداشتی دو فرمانداری پردیس و دماوند اشاره و تصریح کرد: شهرهای دماوند، گیلاوند، رودهن، بومهن، پردیس، آبعلی، آبسرد، کیلان و تمام روستاهای این شهرها، از ابتدای اتوبان بابایی تا امامزاده هاشم (ع)، تحت حفاظت و پوشش اداره دامپزشکی شهرستان دماوند است.

رئیس دامپزشکی شهرستان دماوند در ادامه با اشاره به طرح ارائه شده به استانداری تهران افزود: طرح تفکیک حوزه پردیس و احداث و راه‎اندازی اداره دامپزشکی این شهرستان، ارائه و با موافقت استاندار و فرماندار نیز مواجه شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم با تأمین زیرساخت‎های این طرح و تأسیس این اداره در پردیس و کاهش وسعت جغرافیایی منطقه استحفاظی، بتوانیم در ارائه خدمات و انجام وظایف خود، بیشترین بهره‌‏وری را داشته باشیم.

عباسی‎نسیمی ضمن تبریک روز دامپزشکی به پرسنل این بخش خاطرنشان کرد: به دلیل کمبود نیروی انسانی، همکاران ما در اداره شهرستان، با جان و دل و حتی گاهی شبانه‌‏روزی کار می‎کنند که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/2568/ط20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول