اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی پارس جنوبی مطرح کرد

تدابیر پلیس برای کاهش تصادفات و نهادینه کردن فرهنگ رانندگی در عسلویه

فرمانده انتظامی پارس جنوبی از تدابیر پلیس برای کاهش تصادفات و نهادینه کردن فرهنگ و قوانین رانندگی در عسلویه خبر داد.

تدابیر پلیس برای کاهش تصادفات و نهادینه کردن فرهنگ رانندگی در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، خدابخش نیکنام بعد از ظهر امروز در بازدید از مدارس شهرستان عسلویه اظهار داشت: نیروی انتظامی ضامن امنیت و آرامش در جامعه است و در این مسیر اهتمام خاصی داریم.

وی افزود: آشنایی دانش‌آموزان با قانون اهمیت زیادی در آینده این عزیزان دارد و به همین دلیل باید آموزش‌های تخصصی در این زمینه تقویت شوند.

فرمانده انتظامی پارس جنوبی، محیط مدرسه را محیط مهر و مهربانی دانست و خاطرنشان کرد: با ورود به مدرسه احساس امنیت به انسان دست می‌دهد.

نیکنام تصریح کرد: اگر بخواهیم با فراغ بال کارها را پیش ببریم نیاز به امنیت داریم که نیروی انتظامی پرچمدار آن است.

وی اضافه کرد: ناجا در هر مکان به صورت شبانه‌روزی در خدمت هم‌وطنان است و اقدامات ناجا در پیشگیری از وقوع جرم، مبارزه با متخلفان و کارهای خدماتی خلاصه می‌شود.

این مسئول گفت: نیروی انتظامی با گشت‌زنی در جلوی مدارس و حومه آن امنیت را برای دانش‌آموزان و خانواده آنان به ارمغان می‌آورد.

نیکنام با اشاره به شعار امسال هفته ناجا اظهار کرد: هفته ناجا با شعار "اقتدار پلیس در سایه مردم‌داری قانون‌مداری و روزآمدی" است و باید در راستای نهادینه کردن شعار اهتمام ورزیم.

وی با بیان اینکه پلیس همواره برای اجرای قانون و برقراری نظم و امنیت باید از اقتدار لازم برخوردار باشد، گفت: بدون تردید تجهیزات به‌روز و پلیس علمی کمک شایانی در کشف جرائم و تسریع به دستیابی نتیجه‌ای مطلوب خواهد داشت.

نیکنام ابراز داشت: پلیس با همکاری مردم موفق خواهد بود و مردم به نوعی یاری‌رسان مجموعه پلیس هستند و خواهند بود.

این مسئول در ارتباط با تدابیر پلیس برای کاهش تصادفات و نهادینه کردن فرهنگ و قوانین رانندگی در شهرستان یادآور شد: در طول سال، اعزام کارشناسان مجرب، انتشار بروشورهای تبلیغاتی و برگزاری کلاس‌های آموزشی برای رانندگان از اقدامات موثر پلیس بوده است.

نیکنام با بیان اینکه رانندگان خود باید پلیس خود باشند گفت: رانندگان در حال رانندگی، باید اعضاء خانواده را چشم انتظار خود بدانند.

وی اضافه کرد: یکی از راه‌های کاهش تصادفات، توسعه معابر است و انتظار داریم کارشناسی بیشتری بر روی خیابان‌ها و کوچه‌ها صورت پذیرد.

اسماعیل احمدی رئیس آموزش و پرورش عسلویه نیز ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی ابراز داشت: نیروی انتظامی باعث از بین رفتن هرج و مرج و ناامنی در جامعه می‌شود و وظیفه ما همکاری با نیروی انتظامی در سایه قانون است.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول