اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ابرکوه خبر داد

کاهش 66 درصدی تصادفات منجر به فوت در ابرکوه

فرمانده انتظامی ابرکوه از کاهش 66 درصدی تصادفات منجر به فوت در ابرکوه نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

کاهش 66 درصدی تصادفات منجر به فوت در ابرکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، سرهنگ احمد غلامزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های نیروی انتظامی در هفته نیروی انتظامی و در تشریح برخی از اقدامات این نیرو در سال گذشته اظهار داشت: در حوزه ترافیک و امور راهنمایی و رانندگی با بهره‌گیری از تمام توان شهرستان و اجرای طرح‌های مرتبط، شاهد کاهش 66 درصدی تصادفات فوتی در یک ‌سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده‌ایم.

وی افزود: در یک‌ سال گذشته بیش از 23 هزار تماس با پلیس 110 برقرار شده که نزدیک به هفت هزار مورد آن عملیاتی و بقیه راهنمایی و ارشاد بوده است.

فرمانده انتظامی ابرکوه ادامه داد: از این تعداد یک‌هزار و 57 مورد نیز منجر به تشکیل پرونده شده است.

وی اظهار داشت: همچنین با اجرای طرح‌های کاربردی و پیشگیرانه، شاهد کاهش 18 درصدی وقوع سرقت‌ها، افزایش 75 درصدی دستگیری سارقان و افزایش سه درصدی کشف نسبت به مدت مشابه بوده‌ایم.

این مسئول انتظامی شهرستان ابرکوه ادامه داد: همچنین در سال گذشته 34 کیلوگرم مواد مخدر، 2 هزار و 441 پاکت سیگار قاچاق و یک‌هزار و 268 مورد محصولات ضدفرهنگی نیز کشف شده است.

غلامزاده ادامه داد: طرد 300 نفر از اتباع غیرمجاز نیز از دیگر تلاش‌های نیروی انتظامی در شهرستان ابرکوه است.

وی در تشریح اهداف برنامه‌های اجرا شده در هفته نیروی انتظامی عنوان کرد: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی برای ارائه برنامه‌هایی با اهدافی چون توسعه رویکرد جامعه محوری و افزایش خدمت‌رسانی و تامین هر چه بیشتر احساس امنیت و جلب مشارکت‌های مردمی است.

غلامز‌اده ادامه داد: شعار امسال هفته نیروی انتظامی با عنوان «اقتدار پلیس در سایه مردم‌داری، قانون‌مداری و روزآمدی» فرصت مغتنمی برای به‌دست آوردن امنیت پایدار در جامعه، ارتقای فرهنگ قانون‌مداری در مردم، ایجاد نظم اجتماعی و پویایی جامعه و به روز شدن پلیس است.

انتهای پیام/2464/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول