اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر گرگان:

سازمان‎های موازی به کاهش جرم کمک نمی‎کنند/ در کاهش تصادفات کم‎کاری شده است

رئیس کمیسیون توسعه و عمران و حمل‎و‎نقل شهری و معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: نگاهی به آمار و عملکرد نشان می‎دهد که در کاهش تصادفات در شهر گرگان کم‎کاری شده است.

سازمان‎های موازی به کاهش جرم کمک نمی‎کنند/ در کاهش تصادفات کم‎کاری شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهران فدوی امشب در هجدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: پیشگیری در کاهش جرم بسیار موثر است اما راه‎های پیشگیری با توجه به سازمان‎های موازی که در این راستا وجود دارد نمی‎تواند در به حداقل رساندن جرایم موثر باشد.

وی با تاکید بر اینکه ایمنی در جاده‎ها باید افزایش پیدا کند، تصریح کرد: علائم خط‎کشی، علائم راهنمایی و رانندگی باید در خیابان‎ها و جاده‎ها وجود داشته باشد که این اقدامات در کاهش تلفات و حوادث موثر خواهد بود.

سلامت جوانان با ایجاد سالن‎های ورزش تامین می‎شود

رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه جوانان برای اینکه از گزند حوادث مصون بمانند باید آموزش ببینند، خاطرنشان کرد: سلامت روح و روان جوانان با ایجاد سالن‎های ورزش تامین می‎شود که باید در این راستا جدیت بیشتری صورت بگیرد.

فدوی بر ضرورت برنامه‎ریزی برای کاهش خسارت و حوادث تاکید کرد و اظهار داشت: با یک برنامه‎ریزی صحیح می‎توان میزان تخلفات راهنمایی و رانندگی را در سطح شهر به حداقل رساند.

وی اذعان کرد: راه‎های پیشگیری از طریق آموزش نتیجه‎بخش است لذا اگر این حلقه همچنان مفقوده باقی بماند نمی‎توان به کاهش آمار تلفات جاده‎ای خیلی امیدوار بود.

رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر گرگان بیان داشت: تعامل دستگاه‎ها می‎تواند در کاهش معضلات اجتماعی بسیار موثر واقع شود و اگر موازی‌کاری دستگاه‎ها ادامه پیدا کند شاهد اتفاقات ناخوشایندی در این حوزه خواهیم بود.

انتهای پیام/83001/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول