اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم عنوان کرد

خودروی ال 90 عامل تصادف خونین در سلفچگان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم گفت: بی‌احتیاطی خودروی ال 90 موجب واژگونی مینی‌بوس و مجروح شدن 14 نفر شد که با عملیات ایمن‌سازی تحویل اورژانس شدند.

خودروی ال 90 عامل تصادف خونین در سلفچگان

عباس جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با تبیین عملیات‌های 48 ساعت گذشته اظهار داشت: در این مدت به همت پرسنل آتش‌نشانی قم 14 مورد حریق، هفت مورد ایمن‌سازی و 2 مورد عملیات نجات انجام شد.

وی با تشریح عملیات‌های انجام شده ادامه داد: 2 مورد عملیات نجات به صید مار از سطح شهر و نجات محبوس‌شدگان تعدادی از شهروندان در آسانسور اختصاص داشت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم به حوادث آتش‌سوزی که در این مدت توسط پرسنل آتش‌نشانی مهار شده اشاره کرد و گفت: از 14 مورد حوادث آتش‌سوزی یاد شده یک مورد به حریق خودرو، یک مورد آتش‌سوزی در منزل مسکونی، یک مورد آتش‌سوزی در آرایشگاه مردانه، یک مورد آتش‌سوزی در انبار علوفه و پنبه، یک مورد آتش‌سوزی در کارگاه رنگرزی و یک مورد به آتش‌سوزی ضایعات و یک مورد به حادثه آتش‌سوزی مسجد در خیابان سلامت مربوط می‌شد.

وی تعداد عملیات‌های ایمن‌سازی را مورد توجه قرار دارد و افزود: در این مدت هفت مورد ایمن‌سازی صورت گرفت که در این راستا می‌شود به تصادف ال 90 و مینی‌بوس و مصدوم شدن 15 نفر، واژگونی تریلی در پل دستغیب و مجروح شدن راننده، قطع آژیر خودرو، سه مورد بازگشایی درب خودرو و محبوس شدن کودک در منزل اشاره کرد.

جعفری همچنین به تبیین حادثه برخورد ال 90 و مینی‌بوس اشاره کرد و اظهار داشت: این حادثه که مقابل سیلو رخ داد منجر به مجروح شدن 14 نفر شد.

وی به بی‌احتیاطی خودروی ال 90 اشاره کرد و گفت: ال 90 با سرعت از پشت با مینی‌بوس برخورد کرده و منجر به واژگونی مینی‌بوس شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم تصریح کرد: پس از وقوع این حادثه و انجام عملیات ایمن‌سازی و نجات حادثه‌دیدگان از داخل مینی‌بوس، مجروحان برای انتقال به مراکز درمانی تحویل اورژانس شدند.

انتهای پیام/78005/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول