اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

توجه به بحث‌های فرهنگی در اولویت کاری شهرستان نهبندان است

فرماندار نهبندان با بیان این‌که بحث‌های فرهنگی از اولویت‌های کاری در شهرستان نهبندان است، گفت: با بالابردن سطح فرهنگ ضریب امنیت، رفاه و آرامش بالاتر می‌رود.

توجه به بحث‌های فرهنگی در اولویت کاری شهرستان نهبندان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی فرمانداری نهبندان، محمد‌مهدی عظیمی در جمع مردم شهر شوسف اظهار داشت: ملتی که برای پیروزی انقلاب اسلامی جان خود را فدا کرده امروز در دفاع از دستاوردهای این انقلاب تا پای جان در برابر دشمنان ایستادگی می‌کند.

وی ادامه داد: دو نوع مدیریت عاطفی و قانونی در فضای کشورهای جهان حکم‌فرما است و هر کشوری باید از قوانین حاکم در مملکت خود تبعیت کند.

فرماندار نهبندان اوضاع اقتصادی کشور را منحصر به فرد دانست و تصریح کرد: ایران اسلامی هرگز اینگونه فضایی را در طول تاریخ تجربه نکرده است و افتخار می‌کنیم که به برکت خون شهداء و امام راحل در سراسر کره خاکی در اوج عزت و اقتدار هستیم.

عظیمی افزود:هر روز که از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد شاهد عزت و افتخاری دیگر در این مملکت هستیم و دشمن داخلی و خارجی ایران این غبطه را می‌خورد و شهدای گرانقدر ما نیز کشور را بیمه کرده‌اند.

وی، بحث‌های فرهنگی را از اولویت‌های کاری در شهرستان نهبندان ذکر کرد و افزود: با بالابردن سطح فرهنگ ضریب امنیت، رفاه و آرامش بالاتر خواهد رفت و باید به جوانان و نوجوانان توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

فرماندار نهبندان با بیان این‌که دولت به مساجد و مکان‌های مذهبی توجه ویژه‌ای خواهد داشت، اذعان داشت: در نظر گرفتن اعتبارات برای ساخت و تجهیز مساجد، احداث خانه‌های عالم و تشکیل شجره طیبه صالحین در مساجد نشان دهنده این ادعا است و مسئولان باید قدر این مردم و این انقلاب و نظام را بدانند و در خدمت‌رسانی به مردم لحظه‌ای کوتاهی نشود چراکه لازمه توسعه و پیشرفت هر کشوری مردم آن هستند.

انتهای پیام/69017/خ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول