اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف رفع مشکلات قضایی

دادستان قزوین از واحدهای صنعتی و تولیدی بازدید کرد

در راستای تحقق شعار سال‌جاری و رفع مشکلات قضایی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین از 2 واحد صنعتی و تولیدی استان بازدید کرد.

دادستان قزوین از واحدهای صنعتی و تولیدی بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی در جریان این بازدید گفت: بازدید از واحدهایی که مشکلات قضایی دارند در اولویت است.

وی افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال حماسه سیاسی و اقتصادی مزین شده دستگاه قضایی استان نیز در راستای تحقق بخشیدن به فرمایشات معظم‌له برنامه بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی را پیش‌بینی کرده تا واحدهایی که مشکلات قضایی و موانعی بر سر راه تولید دارند را در حد توان مرتفع کند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین ادامه داد: باید تلاش کرد تا از واردات بی‌رویه به کشور جلوگیری شود و در مقابل صادرات تقویت شود چراکه یکی از سیاست‌های اقتصادی نظام تکیه بر صادرات است.

حجت‌الاسلام صادقی‌نیارکی با انتقاد از صادرات با برندهای غیراستانی تاکید کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اتاق بازرگانی باید تدبیری بیندیشند تا صادرات از داخل استان انجام شود و آمار صادرات باید واقعی باشد.

این مسئول ادامه داد: دادستانی قزوین از بخش صنعت و تولید حمایت‌های متعارف را انجام داده و حضور در شرکت‌های صنعتی استان در کنار مدیران صنعت دریافت عمیق‌تری از حوزه مسایل صنعتی است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اظهار امیدواری کرد که با حل و فصل مشکلات و موانع موجود زمینه و بستر تولید بیشتر و با کیفیت‌تر فراهم شود.

انتهای پیام/77002/م/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول