اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه:

احساس آرامش و امنیت از سوی مردم باید سرلوحه برنامه‌های مدیران قضایی قرار گیرد

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: احساس آرامش و امنیت از سوی مردم و شهروندان باید همواره در سرلوحه برنامه‌های مدیران دستگاه قضایی قرار گیرد.

احساس آرامش و امنیت از سوی مردم باید سرلوحه برنامه‌های مدیران قضایی قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام به نقل از روابط عمومی دادگستری ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب در نشست تودیع و معارفه روسای حفاظت و اطلاعات دادگستری استان ایلام اظهار داشت: سلامت این دستگاه متکی به مجریان، کارمندان، قضات و مجموعه مدیران است و همه باید برای سالم بودن این مجموعه در این جهت قدم بردارند.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در آیین هفته قوه قضاییه امسال اشاره کرد و ادامه داد: سخنان معظم له به عنوان سند سالانه و راهبردی قوه قضاییه است.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه تاکید کرد: احساس آرامش و امنیت از سوی مردم و شهروندان باید همواره در سرلوحه برنامه‌های مدیران و کارکنان این مجموعه قرار داشته باشد.

خطیب تصریح کرد: تحقق این امر در سایه سلامت و کارآمدی قضات و کارکنان دستگاه قضایی میسر خواهد بود.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت ها و هدایت‌ها و رهبری امام راحل و شهدای عزیز است و ایران اسلامی تاکنون با محوریت ولایت توانسته است راه تعالی و پیشرفت را طی کرده و در مقابل توطئه‌های دشمنان پایدار و مستحکم بماند.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه بیان کرد: دشمنان نظام بزرگترین توطئه خود را در سال 88 برای براندازی انقلاب اسلامی بکار بستند ولی با هوشیاری رهبری و حضور همیشه در صحنه مردم این ترفند دنیای استکبار نیز با شکست کامل مواجه شد.

خطیب به رشادت های مردم ایلام در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مردم این استان با تقدیم هزاران شهید و جانباز و ایثارگر در دوران جنگ تحمیلی حافظان واقعی انقلاب و نظام هستند.

وی ضمن قدردانی از زحمات قضات و کارکنان دستگاه قضایی در ایلام اظهار داشت: دادگستری ایلام مجموعه موفقی در اجرای عدالت و آرامش در استان بوده است.

در پایان این نشست ضمن قدردانی از زحمات حشمت شریفی ، عمران علی محمدی به عنوان رئیس جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری ایلام معرفی شد.

انتهای پیام/2246/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول