اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد

نهادینه کردن فرهنگ ترافیک در جامعه/آموزش راهنمایی و رانندگی از سنین کودکی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد بر نهادینه کردن فرهنگ ترافیک در جامعه تاکید کرد.

نهادینه کردن فرهنگ ترافیک در جامعه/آموزش راهنمایی و رانندگی از سنین کودکی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سرهنگ ابوالحسن ملکی ظهر امروز در همایش همیاران پلیس در یاسوج به اهداف برگزاری این همایش اشاره و اظهار کرد: از اهداف مهم این همایش فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن فرهنگ ترافیک در بین کاربران ترافیک است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تاکید بر این‌که سعی بر این است که آموزش باعث افزایش دانش، افزایش دانش باعث تغییر نگرش و تغییر نگرش باعث تغییر رفتار می‌شود، گفت: آموزش‌های لازم برای همیاران پلیس ارائه می‌شود.

ملکی خاطرنشان کرد: آموزش همگانی از طریق حضور در مدارس، مساجد، ادارات و ...ایمن‌سازی معابر با هماهنگی شهرداری‌ها، پیگیری و الزام دستگاه‌ها به انجام وظایف خود برابر تبصره سه ماده 14 و ساماندهی موتورسیکلت‌ها و تشدید برخورد با متخلفان راکبین موتور سیکلت اهم برنامه‌های این واحد انتظامی در استان است.

این مسئول اذعان کرد: پوشش ترافیکی نقاط حادثه‌خیز، استفاده از بازرسان نامحسوس در کنترل ترافیک و رسیدگی به تخلفات برابر ماده دو قانون جدید از برنامه‌های اجرایی پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد در فصل پاییز و آغاز شروع به کار مدارس است.

این مسئول انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد تشدید برخورد تخلفاتی از جمله سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم استفاده از کمربند ایمنی و کلاه ایمنی، پارک دوبله، تجاوز گذرگاه عابر پیاده و حرکت با دنده عقب در بزرگراه‌ها از دیگر برنامه‌های اجرایی پلیس راهور در این طرح عنوان کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد بر نهادینه کردن فرهنگ ترافیک در جامعه تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود آموزش‌های لازم از سنین کودکی ارائه شود تا فرهنگ ترافیک در سطح جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام/82011/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول