اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار قرچک خبر داد

برگزاری کلاس‌های آشنایی رانندگان با قوانین راهنمایی و رانندگی

معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری قرچک از برگزاری کلاس‌های آشنایی رانندگان با قوانین راهنمایی و رانندگی خبر داد.

برگزاری کلاس‌های آشنایی رانندگان با قوانین راهنمایی و رانندگی

محسن شریف امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: طی برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده سازمان تاکسیرانی و حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک کلاس‌های آموزشی را در ارتباط با آشنایی رانندگان شهرستان با قوانین راهنمایی و رانندگی برگزار کرده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری قرچک افزود: با توجه به تعاملاتی که نیز این سازمان و راهور شهرستان انجام داده، اساتید این کلاس‌های آموزشی از پرسنل راهور بوده و قرار است هر 15 روز یکبار برای کلیه رانندگان خطوط‌های مختلف انجام گیرد.

 

شریف در ادامه اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های به‌عمل آمده و کارشناسی انجام شده و جلوگیری از تصادفات جانی که در محدوده باقرآباد و میدان پوئینک و اکثر نقاط اصلی شهر صورت می‌گیرد اقدام به نصب سرعت‌گیرهای استاندارد داشته‌ایم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری قرچک در پایان اعلام کرد: از رانندگان محترم شهرستان خواهشمندم احتیاط لازم را در ارتباط با تردد داشته که خدای نکرده شاهد حوادثی ناگوار در شهرستان نباشیم و در صورت هر گونه تخلف بازرسان تاکسیرانی به‌صورت آماده‌باش در طول روز در خدمت شهروندان عزیز جهت هرگونه همکاری هستند.

انتهای پیام/2462/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول