اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوومیدانی خراسان جنوبی:

بانوان خراسان‌ جنوبی در مسابقات دوومیدانی کشور 2 مدال کسب کردند

رئیس هیئت دوومیدانی خراسان جنوبی از موفقیت بانوان استان در مسابقات قهرمانی دوومیدانی کشور خبر داد و گفت: استانستی و اصغری 2 مدال نقره و برنز برای استان به ارمغان آوردند.

بانوان خراسان‌ جنوبی در مسابقات دوومیدانی کشور 2 مدال کسب کردند

حمیدرضا درهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: از خراسان جنوبی در مسابقات دوومیدانی قهرمانی بانوان کشور چهار بانوی ورزشکار حضور داشتند.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی دوومیدانی بانوان کشور با شرکت حدود 256 ورزشکار از 25 استان طی روزهای 19 تا 21 مهرماه جاری به میزبانی استان گیلان در شهرستان رشت برگزار شد.

رئیس هیئت دوومیدانی خراسان جنوبی افزود: مسابقات قهرمانی دوومیدانی بانوان کشور در دو رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد و ورزشکاران در 20 ماده ورزشی برای کسب مدال قهرمانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

درهی تصریح کرد: تیم دوومیدانی بانوان خراسان جنوبی اعزامی به این مسابقات متشکل از مریم‌السادات اصغری، سمانه استانستی، زهرا بازدیدی و معصومه فضلی بودند که در رده سنی جوانان و در دو ماده ورزشی پرش و 100 متر با مانع به مصاف رقیبان خود رفتند.

وی اضافه کرد: در مسابقات قهرمانی دوومیدانی بانوان کشور در ماده دوی 100 متر با مانع سمانه استانستی موفق شد مدال نقره این رقابت‌ها را کسب کند و بر سکوی نایب قهرمانی بایستد.

رئیس هیئت دوومیدانی خراسان جنوبی گفت: در ماده پرش سه‌گانه مسابقات قهرمانی دوومیدانی بانوان کشور مریم‌السادات اصغری از خراسان جنوبی موفق شد مدال برنز این مسابقات را از آن خود کند و در جایگاه سوم قرار بگیرد.

انتهای پیام/69014/ز20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول