اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبر داد

برگزاری همایش بانوان ولایی در زنجان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری همایش بانوان ولایی در زنجان خبر داد.

برگزاری همایش بانوان ولایی در زنجان

حجت‌الاسلام علی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: امسال نیز طبق سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی به مناسبت دهه ولایت در استان زنجان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اعیاد قربان و غدیر از مهم‌ترین اعیاد مسلمانان هستند، اضافه کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده تلاش می‌شود، برنامه‌هایی که در این بازه زمانی اجرایی می‌شود، به نحو احسن برگزار شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های اجرایی اداره کل اوقاف در دهه ولایت همایش بانوان ولایی است، تصریح کرد: این همایش با هدف تبیین جایگاه زن در جامعه برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر نیمی از جمعیت جامعه را زنان تشکیل می دهند، اذعان داشت: باید دیدگاه درستی در زمینه نقش زنان در اجتماع و همچنین فعالیت‌هایی که آنها می‌توانند، انجام دهند وجود داشته باشد.

باقری با اشاره به اینکه اداره‌کل اوقاف نیز با برگزاری همایش بانوان ولایی در تلاش برای تبیین نقش زن در جامعه اسلامی است، اذعان داشت: در صورتی که زنان به وظایف خود آگاهی داشته باشند، بهتر می‌توانند در جامعه موثر واقع شوند.

وی با بیان اینکه برنامه بانوان ولایی در یکی از روزهای دهه ولایت در زینبیه اعظم زنجان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این برنامه ویژه بانوان بوده و با حضور اساتید مجرب همراه خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه به سایر برنامه‌های اجرایی اداره کل اوقاف در دهه ولایت نیز اشاره کرد و گفت: امسال در مجموع بیش از 20 عنوان برنامه طی دهه ولایت در استان زنجان برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه برنامه‌های مناسبتی دهه ولایت اداره کل اوقاف در امامزادگان، بقاع متبرکه و همچنین مساجد استان اجرایی می‌شود، تصریح کرد: در مجموع در همه مساجد برنامه به مناسبت دهه ولایت وجود دارد، ولی در برخی از آنها به صورت ویژه و با حضور مسئولان استانی برنامه‌های مربوط به این دهه اجرایی می‌شود.

باقری به اهداف برگزاری برنامه‌های مختلف طی دهه ولایت نیز اشاره کرد و گفت: بصیرت افزایی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان از اهداف اجرای برنامه‌های مختلف طی این دهه است.

انتهای پیام/73005/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول