اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف مازندران خبر داد

ترویج فرهنگ وقف و بقاع در برنامه محلی مازرونی

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف مازندران از ترویج فرهنگ وقف در برنامه محلی مازرونی صدا و سیمای سبکه تبرستان خبر داد.

ترویج فرهنگ وقف و بقاع در برنامه محلی مازرونی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مازندران، محمدحسین فاضلی گفت: فرهنگ مقدس وقف یکی از سنت‌های پسندیده و نیکی است که همه افراد می‌توانند در آن قدم بگذارند و محدود به مکان و زمان خاصی نیست و هر کس با هر توان مالی می‌تواند به این سنت حسنه عمل کند.

وی افزود: در جهت ترویج فرهنگ غنی وقف و ترویج فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه نوادگان ائمه معصومین(ع) مستند گزارشی توسط این اداره کل آماده شد که در برنامه محلی مازرونی پخش می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف مازندران ادامه داد: در مرحله اول این مستند گزارشی به تعداد 10 قسمت 10 دقیقه‌ای است و به زبان محلی مازندرانی تهیه و در این برنامه جذاب و محلی پخش می‌شود.

فاضلی افزود: در این برنامه به اهمیت وقف، ترویج آن، وقف‌های مشارکتی، ترویج و معرفی امامزادگان و بقاع متبرکه و گزارش فعالیت‌های عمرانی، حقوقی و فرهنگی اداره کل و ادارات اوقاف و امورخیریه به نمایش گذاشته می‌شود.

وی اظهار کرد: این برنامه که از هفته گذشته آغاز شد به صورت هفته‌ای یک بار در شب چهارشنبه از ساعت 22 تا 23 بر روی آنتن می‌رود که مستند گزارشی وقف و بقاع در این برنامه پخش می‌شود.

*برگزاری مراسم جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی در امامزادگان آمل

در دیگر خبر روابط عمومی اداره کل اوقاف مازندران، رئیس اوقاف آمل از برگزاری مراسم جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی در امامزادگان آمل خبر داد.

حجت‌الاسلام رسول علیخانی گفت: همزمان با دهه ولایت مراسم جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی در 20 امامزاده شاخص آمل برگزار می‌شود.

وی افزود: در این ایام طرح بزرگ ولایت علوی اکمال دین نبوی با شکوه خاصی در امامزادگان این شهرستان با حضور خادمین، هیأت امنا، اصحاب وقف و نیروهای قرآنی برگزار می‌شود.

علیخانی ادامه داد: در این جشن‌ها از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت و سخنرانان مشهور استفاده خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این جشن را تبدیل امامزادگان به قطب فرهنگی ذکر کرد.

انتهای پیام/2296/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول