اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان:

بی‏توجهی به امامزادگان موجب دور شدن نعمت‏های الهی می‏شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: بی‏توجهی به بقاع متبرکه موجب دور شدن نعمت‏ها و برکات الهی از منطقه می‏شود.

بی‏توجهی به امامزادگان موجب دور شدن نعمت‏های الهی می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‏الاسلام والمسلمین عبدالله واحدی پیش از ظهر امروز در جمع شماری از دست‏اندرکاران فرهنگی این استان، امامزادگان را سفیران هدایت مردم هر منطقه دانست و اظهار کرد: وجود امامزادگان موجب پویایی و نشاط در منطقه می‏شود و مردم باید از این موقعیت بهره کافی را ببرند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به لزوم توجه بیشتر به این اماکن اظهار داشت: حضور با معرفت در این اماکن موجب می‏شود تا زائران از فیوض معنوی این بزرگواران بهره‏مند شوند.

واحدی با تشکر از مشارکت اقشار مختلف در پیشبرد امور مدیریتی، عمرانی و فرهنگی بقاع خاطر نشان کرد: منابع اعتباری بقاع متبرکه از محل نذورات و کمک‏های مردمی است و امور آن نیز به وسیله افراد مایل به خدمت‏رسانی در این اماکن تحت عنوان هیئت امنا و مراکز فرهنگی قرآنی اداره می‏شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان همکاری بیشتر مردم منطقه در پیشبرد برنامه‏های بقاع متبرکه را ضروری عنوان کرد و گفت: با توجه به جایگاه معنوی این بزرگواران باید تلاش شود تا با استفاده از تمام ظرفیت‏های موجود، محیطی مناسب برای برگزاری مراسم معنوی درخور شأن این بزرگواران فراهم شود.

وی رسیدن به این هدف را مستلزم توجه بیشتر مردم منطقه به این اماکن دانست و اظهار کرد: بر همه ما واجب است تا توجه بیشتری به این پایگاه‏های معنوی داشته باشیم؛ چرا که بی‏توجهی موجب دور شدن برکات الهی از منطقه می‏شود.

واحدی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و حضرت امام خمینی (ره) در خصوص بقاع متبرکه عنوان کرد: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و حضرت امام باید فضای بقاع متبرکه به عنوان قطب فرهنگی جامعه و مکانی امن برای دستیابی به آرامش مردم باشد و دستیابی به این جایگاه در بقاع متبرکه نیازمند همکاری همگانی است.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول