اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشته مفاهیم قرآن کریم مسابقات اوقاف صورت می‌گیرد

رقابت تخصصی و حرفه‌ای روحانیون فارس

مسابقات رشته مفاهیم قرآن کریم اداره اوقاف در حوزه‌های علمیه در سطح استان فارس برگزار می‌شود.

رقابت تخصصی و حرفه‌ای روحانیون فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، رئیس حوزه‌های علمیه این استان اظهار داشت: در حوزه‌های علمیه مسابقات قرآن در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شود و طلاب و روحانیون سراسر این استان در بخش حفظ، ترتیل، قرائت و مفاهیم کلام‌الله مجید به صورت حرفه‌ای و تخصصی رقابت می‌کنند، به ویژه در رشته مفاهیم رقابت شدید و تخصصی دارند.

حجت‌الاسلام رحیم صادق گفت: با توجه به این مهم، کمیته حوزه‌های علمیه مسابقات قرآن اداره اوقاف تشکیل شده و دستورالعمل اجرایی مسابقات به تمام حوزه‌های علمیه سراسر استان ارسال شده است.

رئیس کمیته حوزه‌های علمیه مسابقات قرآن در فارس ابراز داشت: از تمام روحانیون، طلاب و خانواده آنان برای شرکت در این مسابقات پرفیض و برکت دعوت شده است.

وی اضافه کرد: همچنین با توجه به اهمیت حضور تمام اقشار در این مسابقات و تاثیر اجتماعی و فرهنگی این رویداد معنوی مقرر شد ائمه جمعه و جماعات در مساجد، مردم را برای شرکت در این مسابقات دعوت و ترغیب کنند.

این روحانی اظهار امیدواری کرد که این مسابقات باعث انس و الفت بیشتر جامعه با کلام خداوند شود و همگان با تلاوت، حفظ، درک معانی و تدبر در معارف قرآن از این خوان پر خیر و برکت بهره ببرند.

انتهای پیام/2448/ی/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول