اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد لردگان خبر داد

ایجاد 140 فرصت شغلی برای مددجویان لردگان

مدیر کمیته امداد شهرستان لردگان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 140 فرصت شغلی برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد ایجاد شده است.

ایجاد 140 فرصت شغلی برای مددجویان لردگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد حسین زیلابی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل کمیته امداد این استان، اظهار داشت: صدقات جمع‌آوری شده در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 20 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: کمک‌های جمع‌آوری شده در امور عام المنفعه در کمک به ایتام و نیازمندان هزینه می‌شود. زیلابی پرداخت 198 فقره وام کارگشایی به نیازمندان این شهرستان را از دیگر اقدامات کمیته امداد برشمرد و گفت: در سال‌جاری 268 کمک موردی هم به مددجویان زیر پوشش این نهاد پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان لردگان ادامه داد: همچنین از ابتدای سال‌جاری تاکنون 140 فرصت شغلی برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد ایجاد شده است.

این مسئول اضافه کرد: برای ایجاد این تعداد فرصت شغلی 6 میلیارد و 300 میلیون ریال هزینه شده است. زیلابی افزود: این مبلغ در سرفصل‌های دامداری، کسب و کار، مشاغل خانگی، خیاطی، قالی‌بافی و پرورش مرغ خانگی اختصاص یافته است. 

* پرداخت کمک هزینه تامین جهیزیه برای 120 زوج‌ مددجو

مدیر کمیته امداد شهرستان لردگان ادامه داد: همچنین 300 پرونده برای دریافت تسهیلات اشتغالزا تکمیل و به بانک‌های عامل معرفی شده است.

وی پرداخت کمک هزینه تامین جهیزیه برای 120 نفر از زوج‌های جوان زیر پوشش کمیته امداد را از دیگر خدمات این نهاد برشمرد و خاطرنشان کرد: حمایت از جوانان و تشویق آنان به تشکیل زندگی مشترک از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد در پرداخت کمک هزینه ازدواج و تامین جهیزیه به جوانان است.

انتهای پیام/68001/ن30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول