اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتظارات اقشار مختلف مردم از چهارمین استاندار خراسان جنوبی ـ 2

راه‌اندازی کارخانه و اشتغال‌زایی شاخص‌ترین خواسته از استاندار جدید

بررسی انتظارات اقشار مختلف مردم از چهارمین استاندار خراسان جنوبی حکایت از این دارد که اغلب مردم در سخنان خود بر راه‌اندازی کارخانه و اشتغال‌زایی در استان تاکید دارند.

راه‌اندازی کارخانه و اشتغال‌زایی شاخص‌ترین خواسته از استاندار جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در نخستین ساعات انتخاب استاندار جدید خراسان جنوبی خبرنگاران فارس در بین اقشار مردم حضور یافته و انتظارات آنها را جویا شدند.

یک جوان بیرجندی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه خواسته شما از استاندار جدید چیست؟ می‌گوید: رسیدگی به امور جوانان به ویژه اشتغال و ازدواج را در راس برنامه‌های خود قرار داده چرا که جوانان به عنوان چرخ دنده‌های گرد و غبار گرفته جامعه به دلیل نادیده گرفتن دچار تضعیف روحیه، ناامیدی و یاس شده‌اند.

سمانه محمدی می‌افزاید: استاندار خراسان جنوبی از ظرفیت‌ها و استعدادهای جوانان در تمامی امورات استفاده کند و همچنین باید انتقادپذیر باشد.

 یک کارگر بیرجندی می‌گوید: به قشر کارگر رسیدگی کند زیرا که کارگران نه از بیمه برخوردار هستند و نه آخر ماه حقوقی دریافت می‌کنند و به فکر مسکن مردم نیز باشد.

محمد اکبری ادامه می‌دهد: نبود امکانات تفریحی و ورزشی در شهرها و روستا سبب شده که جوانان به سمت مواد مخدر و دیگر مسائل آسیب پذیر اجتماعی روی آورند و از کانون‌های گرم خانواده دور شوند که رسیدگی به این مهم را از استاندار جدید خواستاریم.

وی می‌گوید: از استاندار جدید و همه مسئولان می‌خواهیم به فکر معیشت و اقتصاد مردم باشند.

علی اردونی دانش‌آموز سال چهارم متوسطه نهبندانی در مورد استاندار جدید می‌گوید: مهم‌ترین خواسته من از استاندار جدید راه‌اندازی کارگاه‌ها و کارخانه در شهرهای استان با توجه ویژگی‌های آن شهر است.

حسین احمدی دانشجوی نهبندانی نیز در این مورد می‌افزاید: باید اعتبارات استان به گونه‌ای توزیع شود که به‌توان در هر شهرستان افراد جویای کار از این اعتبارات بهره‌مند به‌شوند.

شهروند نهبندانی می‌گوید: باید استاندار در موضع‌گیری‌های خود دقیق و پشتیبان ولایت فقیه باشد و بر تمام اصول انقلاب پافشاری کند.

عباس رمضانی ادامه می‌دهد: استاندار باید تلاش کند تا شهرستان‌های استان را با توجه به محرومیت از نظر شاخص‌های برخورداری بالا ببرد.

محمد افشاری یکی از بازاریان نهبندانی می‌گوید: استاندار باید در انتخاب مدیران فراجناحی عمل کند و نگاه کلان داشته باشد و در راستای تنظیم بازار استان تلاش کند.

انتهای پیام/69008/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول