اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سازمان بسیج مهندسین استان فارس صورت می‌گیرد

تشکیل بانک اطلاعاتی اشتغال در استان فارس

مسئول سازمان بسیج مهندسین استان فارس از تشکیل بانک اطلاعاتی اشتغال در این سازمان خبر داد.

تشکیل بانک اطلاعاتی اشتغال در استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، محمد کریمی در جلسه کارگروه حمایت از تولید ملی و اشتغال که در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه سازمان بسیج مهندسین سپاه فجر فارس با بیش از 8 هزار عضو در پنج گروه تخصصی عمران،‌ انرژی،‌ صنعت و معدن، فناوری اطلاعات و ارتباطات و کشاورزی به عنوان سازمانی متعهد و متخصص، در زمینه تحقق توسعه صنعتی این استان تلاش می‌کند، گفت: این سازمان از ظرفیت‌های مناسبی برخوردار است.

وی با اشاره به تعامل ایجاد شده بین این سازمان با شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس اضافه کرد: سازمان بسیج مهندسین فارس با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی به‌زودی مرکز مشاوره تخصصی را در شهرک صنعتی بزرگ شیراز راه‌اندازی می‌کند تا در زمینه مسائل مختلف صنعتی به صنعتگران و سرمایه‌گذاران مشاوره رایگان ارائه دهد.

کریمی ادامه داد: در این مرکز مشاوره با استقرار کارشناسان خبره، مشاوره‌ها در سه بخش قبل از تاسیس واحد صنعتی،‌ حین ایجاد واحد صنعتی و نیز پس از ایجاد واحد صنعتی ارائه می‌شود.

مسئول سازمان بسیج مهندسین استان فارس تصریح کرد: علاوه بر آن در این مرکز مسائل و موارد قانونی در ارتباط با صنعتگران و سرمایه‌گذاران به صورت مشاوره ارائه می‌شود.

کریمی همچنین از تشکیل بانک اطلاعاتی اشتغال در این سازمان خبر داد و گفت: در این بانک اطلاعاتی، افراد با تخصص‌های مختلف وجود دارند که در صورت نیازمندی واحدهای صنعتی به نیروهای متعهد و متخصص،‌ به صنایع معرفی می‌شوند.

وی افزود: به ازای به‌کارگیری هر نفر معرفی شده از سوی این سازمان توسط واحدهای صنعتی،‌ 150 میلیون ریال نیز تسهیلات اشتغال به کارخانجات پرداخت می‌شود که واحدهای صنعتی می‌توانند از این تسهیلات تا سقف یک‌ میلیارد ریال استفاده کنند.

کریمی با بیان اینکه بیشترین دغدغه ما جذب سرمایه‌گذار و ایجاد انگیزه برای صنعتگران است، گفت: مسئولان این استان نیز باید در این زمینه از خود همت نشان دهند تا وضعیت صنعت فارس بهبود یابد.

انتهای پیام/2448/ز/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول