اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری:

دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی مشکل اشتغال ندارند

رئیس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری گفت: استان مازندران در بسیاری از محصولات از جمله برنج، مرکبات، شیلات، منابع طبیعی، محیط زیست رتبه تک رقمی کشور را داراست و دانشجویان این رشته‌ها برای اشتغال در آینده نباید نگران باشند.

دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی مشکل اشتغال ندارند

به گزارش خبر‌گزاری فارس از شهرستان ساری، کریم سلیمانی عصر امروز در مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود کارشناسی با بیان اینکه بخش اعظمی از دانشجویان ورودی امسال را خانم‌ها تشکیل می‌دهند، اظهار داشت: خوشحالم که مادران آینده نظام جمهوری اسلامی ایران فرهیخته هستند.

وی افزود: با وجود هجمه‌های تبلیغاتی ناجوانمردانه‌ای ‌علیه نظام وجود دارد خانم‌ها با حفظ متانت، پایبندی به نظام و دین مبین اسلام در امور نقش‌آفرینی می‌کنند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: استان مازندران با وجود همه عقب‌ماندگی‌ها در زمینه صنعت، سرمایه‌گذاری و اشتغال خوشبختانه به صورت خود‌جوش و با حمایت دولت یکی از استان‌های برخوردار از آموزش عالی قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری با بیان اینکه 250 هزار دانشجو در استان مازندران در حال تحصیل هستند، عنوان کرد: از این تعداد دانشجو سهم دانشگاه کشاورزی 1.4 دهم درصد است هر چند این رقم بسیار پایین است اما بسیار اهمیت دارد و 60 درصد این دانشجویان مربوط به دانشگاه‌های آزاد و پیام‌نور هستند.

وی به بیکاری و مشکل اشتغال استان اشاره کرد و گفت: استان مازندران در بسیاری از محصولات از جمله برنج، مرکبات، شیلات، منابع طبیعی، محیط زیست رتبه تک رقمی کشور را داراست و دانشجویان این رشته‌ها برای اشتغال در آینده نباید نگران باشند.

سلیمانی یادآور شد: دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری جزو سه دانشگاه تخصصی کشور است.

انتهای پیام/86016/ش‌20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول