اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی قزوین:

ولایت‌مداری پشتوانه اصلی ناجا در اجرای مأموریت‌هاست

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: حاکمیت احکام اسلام و ولایت‌مداری پشتوانه اصلی ناجا در اجرای مأموریت‌هاست.

ولایت‌مداری پشتوانه اصلی ناجا در اجرای مأموریت‌هاست

محمدرضا میرحیدری در حاشیه نماز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با تبیین شعار هفته ناجا مردم‌داری را عامل مهم جلب مشارکت مردم به عنوان سرمایه اصلی پلیس توصیف کرد.

وی با اشاره به اهمیت قانون‌مداری در فعالیت‌های پلیس، رعایت مقررات به ویژه حقوق شهروندی افراد در جامعه اسلامی را ضرورتی انکارناپذیر برشمرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین از روزآمدی به عنوان مهم دیگری در موفقیت پلیس در برنامه‌های خود نام برد و اظهار داشت: با تلاش‌های انجام شده در سال‌های اخیر و بهره‌گیری از علوم و فناوری پیشرفته، پلیس دانش‌محوری را سرلوحه کار خود قرار داده است.

میرحیدری وقوع انقلاب اسلامی و حفظ آن را ناشی از فرهنگ اسلامی و علوی دانست و خاطرنشان کرد: حاکمیت احکام اسلام و ولایت‌مداری، پشتوانه اصلی ناجا در اجرای مأموریت‌هاست.

این مسئول جذب کارکنان متعهد و مؤمن بسیجی  تقویت انگیزه‌های قرآنی و معنوی را از جمله اقداماتی نام برد که نیروی انتظامی را در مقایسه با پلیس دیگر کشورها متمایز کرده، تا جایی که امروز، پلیس آرمان اصلی خود را پاسداری از ارزش‌های شهدای انقلاب می‌داند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تلاش دشمنان انقلاب اسلامی از طریق حجم گسترده برنامه‌های ماهواره‌ای و سایت‌ها را با هدف به انحراف کشاندن نسل جوان و ناامید کردن آن‌ها ارزیابی‌ کرد و گفت: لازم است تمام سازمان‌ها و نهادها با احساس تکلیف و مسئولانه با برنامه‌ریزی صحیح و وحدت رویه مجاهدانه در این میدان فعالیت کنند.

میرحیدری با اشاره به اقدامات پلیس در مقابله با سوداگران مرگ و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در استان، بر ضرورت راه‌اندازی اردوگاه اجباری ترک اعتیاد در استان تأکید و اظهار امیدواری کرد: با اجرای این طرح، گام مؤثری در سالم‌سازی جامعه برداشته شود.

این مسئول همچنین از همکاری سازمان‌ها و مسئولان استانی در برگزاری برنامه‌های هفته ناجا تقدیر کرد.

انتهای پیام/2667/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول