اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی جیرفت:

ناجا وابستگی جناحی ندارد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جیرفت گفت: نیروی انتظامی وابسته به هیچ جناح و حزب خاصی نیست و اقتدار خود را به صورت ویژه دارد.

ناجا وابستگی جناحی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، عباس ابراهیمی عصر امروز در این آیین تودیع و معارفه رئیس پلیس فرودگاه جیرفت اظهار داشت: نیروی انتظامی وابسته به هیچ جناح و حزب خاصی نیست و اقتدار خود را به صورت ویژه دارد.

وی با بیان اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید تعامل و همکاری بیشتری با نیروی انتظامی داشته باشند، افزود: با توجه به اینکه منطقه جیرفت قطب کشاورزی کشور محسوب می‌شود، امیدواریم با راه‌اندازی این فرودگاه زمینه حمل و نقل هوایی فراهم ‌شود و این مهم به امنیت و مسائل اجتماعی شهرستان کمک ‌کند.

ذبیح‌الله دلاور، رئیس پلیس فرودگاه استان کرمان نیز در این جلسه با گرامیداشت هفته ناجا، اذعان داشت: یکی از وظایف پلیس برقراری نظم و امنیت در جامعه است و امنیت زمانی جایگاه خود را پیدا می‌کند که در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی دچار تغییر و تحول شود.

وی افزود: زندگی افراد و جامعه متاثر از همین امنیت است و اگر امنیت رو به رشد باشد، آرامش در جامعه بیشتر است و این نشأت گرفته از تلاش و فعالیت نیروی انتظامی است.

دلاور تصریح کرد: امروز چتر امنیت ناجا بر سر تک‌تک افراد جامعه در زندگی فردی و گروهی خودنمایی می‌کند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی وظیفه ایجاد امنیت و مبارزه با افراد مجرم و همچنین حفاظت از اماکن و تأسیسات را بر عهده دارد، عنوان کرد: نقش پلیس فرودگاه بسیار مهم و حساس است و حمل و نقل هر مسئول کشوری و گردشگری از طریق فرودگاه انجام می‌شود.

رئیس پلیس فرودگاه استان کرمان با تأکید بر اینکه صنعت حمل و نقل هوایی کشور بسیار پیچیده و امنیت در رأس همه این مسائل است، گفت: این فرودگاه یکی از فرودگا‌ه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شود و امیدواریم شاهد بزرگترین فرودگاه اقتصادی کشور در جیرفت باشیم.

به گزارش فارس، در این مراسم نعمت‌الله نادری به عنوان رئیس پلیس فرودگاه جیرفت معرفی شد.

انتهای پیام/80002/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول