اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تویسرکان در مجلس:

تداوم راه شهدا در تبعیت محض از ولایت فقیه است / ناجا در خط مقدم مبارزه با شرارت‌های دشمنان

نماینده مردم تویسرکان در مجلس، تداوم راه شهدا را در تبعیت از رهبر معظم انقلاب در جبهه جنگ نرم دانست و گفت: در جنگ نرمی که دشمن به‌ویژه در فاز فرهنگی به راه انداخته باید با دقت بیشتر بر فرامین رهبری خنثی شود.

تداوم راه شهدا در تبعیت محض از ولایت فقیه است / ناجا در خط مقدم مبارزه با شرارت‌های دشمنان

محمد‌مهدی مفتح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با تبریک هفته نیروی انتظامی از امنیت به عنوان نعمتی بزرگ یاد کرد و اظهار داشت: توسعه و پیشرفت جامعه با امنیت به دست می‌آید.

وی نیروی انتظامی را حافظان امنیت و آرامش اجتماع خواند و گفت: نظم و امنیت موجود در جامعه مرهون مجاهدت، تلاش و ایثار شبانه‌روزی خادمان نیروی انتظامی است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، نیروی انتظامی را مظهر کامل اقتدار و تامین کننده امنیت اجتماعی با همراهی و مشارکت همه مردم دانست.

وی رمز موفقیت یک جامعه سالم را مشارکت مردم و نیروی انتظامی دانست و تاکید کرد: خوشبختانه مردم فهیم ما همواره پلیس را در انجام فعالیت‌هایش یاری می‌کنند.

مفتح با بیان این‌که امروز نظم، آرامش و امنیت همه جانبه در سرفصل کاری نیروی انتظامی است، خاطرنشان کرد: غیور مردان نیروی انتظامی در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی با شجاعت و ایثارگری امنیت و آسایش را برای مردم تامین کرده‌اند.

وی با تاکید بر این‌که شهدا انقلاب اسلامی ایران را تثبیت کردند، گفت: نیروی انتظامی ما در هشت سال دفاع مقدس در دفاع از مرزهای انقلاب و نظام جانفشانی کردند.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت یادآور شد: دشمنی دشمنان علیه ملت ایران به پایان نرسیده و جبهه مقابله با استکبار در شکل‌های دیگر همچنان ادامه دارد.

وی اظهار داشت: عرصه خدمت نیروی انتظامی بسیار گسترده است، خادمان مردم در این عرصه در برابر هجوم دشمن جان خود را برای امنیت ملت فدا می‌کنند و ما وظیفه داریم قدردان این ایثار باشیم.

مفتح تداوم راه شهدا در جبهه جنگ نرم را در تبعیت از رهبر معظم انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: در جنگ نرمی که دشمن به‌ویژه در فاز فرهنگی به راه انداخته باید با دقت بیشتر بر فرامین رهبری در این حوزه توجه کنیم.

وی گفت: همه ملت ایران متناسب با شرایط کاری خود در جنگ خاموش برای مقابله همه جانبه علیه دشمنان باید به پا خیزیم.

انتهای پیام/89010/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول