اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ساری خواستار شد

لزوم ساماندهی اوضاع نابسامان بیکاری در مازندران

امام جمعه ساری گفت: اوضاع نابسامان بیکاری در مازندران باید توسط مسئولان مربوطه ساماندهی شود.

لزوم ساماندهی اوضاع نابسامان بیکاری در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان مازندران با تسلیت شهادت امام محمد باقر (ع) اظهار داشت: این امام معصوم در زمان حیاتش دغدغه مردم را داشت.

وی تصریح کرد: حکومت اسلامی نیز باید از منویات ائمه برای رسیدگی به امور مردم بهره ببرند.

امام جمعه ساری در ادامه با اشاره به وضع گرانی موجود در جامعه تاکید کرد: نیاز است متولیان امر زمینه آسایش اولیه مردم را فراهم کنند.

وی ادامه داد: دولت باید تلاش کند که وضع‌گرانی و بیکاری را در کشور ساماندهی کند و این انتظار از دولت تدبیر و امید در کشور وجود دارد.

طبرسی در ادامه تصریح کرد: تامین نیازهای ضروری مردمی که در انتخابات و مناسبت‌های انقلاب اسلامی به صورت پرشور شرکت می‌کنند، خواسته زیادی نیست.

وی ادامه داد: داشتن مسکن، تامین خوراک و تحصیل رایگان حق مردم است و دولت اسلامی باید نسبت به تامین نیازهای اولیه مردم همت کند.

امام جمعه ساری در ادامه با اشاره به حضورش در محافل گوناگون اظهار داشت: بیشترین مراجعات که به دفتر من می‌شود در ارتباط با بیکاری است.

وی خطاب به مسئولان ارشد مازندران تاکید کرد: وضع بیکاری در مازندران با تشکیل کارگروهی باید ساماندهی شود.

امام جمعه ساری گفت: مازندران با داشتن نعمت الهی وجود این همه بیکار را ننگ می‌داند و مسئولان باید زودتر اوضاع نابسامان بیکاری در مازندران را ساماندهی کنند.

وی در ادامه به مطرح شدن نرمش قهرمانانه در برابر دشمن توسط رهبر انقلاب اسلامی ایران گفت: موضوع نرمش قهرمانانه رهبری توسط رسانه‌های خارجی و نیز برخی رسانه‌های داخلی تحریف شده است.

امام جمعه ساری اظهار داشت: در نرمش قهرمانانه ما از اصول و ارزش‌هایی که داشتیم کوتاه نیامده‌ایم و باید با تاکتیک جدید حرفمان را به کرسی بنشانیم.

وی ادامه داد: ملت ایران ملتی نیست که زیر بار زور برود ولی باید از حقوقمان در مجامع بین‌المللی به خوبی دفاع کنیم.

طبرسی تصریح کرد: مردم ما بر سر عهد و پیمانشان به خوبی قرار دارند ولی برخی‌ها می‌خواهند مردم را منحرف کنند.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: مبارزه مردم ما کفر و نفاق سرجای خودش قرار دارد و غربی‌ها باید حق مسلم مردم ایران را در همه امور بپذیرند.

وی در ادامه به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد گفت: قوای نظامی و انتظامی آبروی کشور هستند و ما باید قدر این عظمت ایجاد شده در کشور را بدانیم.

انتهای پیام/86004/م40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول