اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار آبنوش در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه:

انقلاب اسلامی نور اسلام را متجلی کرد

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) گفت: یک‌هزار و 400 سال است که همه شیاطین جمع شدند تا حرکت بزرگ اسلام را کند کنند اما با پیروزی انقلاب اسلامی این نور مجددا تجلی پیدا کرد.

انقلاب اسلامی نور اسلام را متجلی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سردار سالار آبنوش در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قزوین اظهار داشت: در جنگ تحمیلی خداوند ناظر بر خلوص رزمندگان اسلام بود و به وعده خودش هم عمل کرد و مشاهده کردیم که نتیجه یک جنگ نابرابر پیروزی سپاه حق بود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین ادامه داد: در تاریخ به نقل از قرآن داشته‌ایم که جماعتی هر چند قلیل با هم متحد بودند و در نتیجه بر جماعت کثیر پیروز شدند و ملت ایران نیز جزو مؤمنان هستند که این آیات را قبول کرده است.

آبنوش افزود: برای بعضی از افراد این سئوال پیش می‌آید که چگونه ممکن است در نبرد دو گروه نابرابر به هم می‌رسند باید گروه کم تجهیزات پیروز شود.

وی ادامه داد: این قانون جاری است که اگر یک گروه دارای تجهیزات بالا بودند، پیروز جنگ هم می‌شوند اما قرآن شرح حال گذشته را بیان کرده و می‌گوید که این قانون را تغییر دادیم همانطور که قوم موسی بر فرعون پیروز شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: ما باید توجه داشته باشیم که در چه عصری حضور داریم، ما در عصری هستیم که خداوند اراده کرده که شما بر کفر پیروز باشید.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین افزود: تمام وعده‌های الهی در حال تحقق و قله‌ها در حال فتح هستند و همه این مسایل در انقلاب طراحی شده است.

آبنوش تصریح کرد: وقتی که مسلمانان سه سال در شعب ابی‌طالب حضور داشتند و از هر لحاظ هم محاصره بودند، چون عهد خودشان را نشکستند، پیروز شدند و همه قدرت‌ها را تسلیم کرد و اسلام را از غرب تا شرق گسترش داد.

وی تأکید کرد: یک‌هزار و 400 سال است که همه شیاطین جمع شدند تا حرکت بزرگ اسلام را کند کنند اما با پیروزی انقلاب اسلامی این نور مجددا تجلی پیدا کرد.

این مسئول ادامه داد: هنگامی که پنج استان ما در اختیار دشمن بود و دو میلیون و 500 نفر آواره شده بودند مادی‌گراهای غربی گفتند که جنگ تمام است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین خاطرنشان کرد: در شروع جنگ مهندس بازرگان جنگ ایران و عراق را مانند جنگ بچه آهو با پلنگ تیز دندان مقایسه کرد، در روزهای اول ما آمادگی دفاع نداشتیم و آن روزها در شرف سقوط کامل بودیم.

وی تصریح کرد: هشت سال مقاومت کردیم و از همه لحاظ به ما هجوم آوردند تا این بچه آهو را به زانو درآورند اما نتوانستند چراکه خدا خودش گفته است که هر کس به میثاق خود پایدار باشد به وعده خودش عمل می‌کند.

این مسئول افزود: در این 35 سال دشمن ما را تحت فشار قرار داده، تحریم کرده، جنگ نرم راه انداخته، جنگ تحمیلی را شروع کرده و بسیاری از کارها را انجام دادند اما در مقابل اراده شما که در زیر سایه رهبر ایستاده‌اید، تسلیم شدند و ما هر روز وعده خدا را احساس می‌کنیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین ادامه داد: خداوند در هفته دفاع مقدس به شما عیدی داد و دیدید که اوباما رئیس جمهور آمریکا به عنوان سنبل کفر چگونه رهبر شما را مقام معظم رهبری نام برد، این کار جای شکر دارد.

آبنوش با بیان اینکه شهدای ما از جنس شهدای کربلا هستند و با ذکر خاطره‌ای از شهید محمد انصاریان به سخنان خود خاتمه داد.

انتهای پیام/77007/ی40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول