اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه گچساران:

جایگاه نماز جمعه گچساران تحت تاثیر هیچ گروه و باندی نیست

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه گچساران گفت: جایگاه نماز جمعه گچساران تحت تاثیر هیچ گروه و باندی نیست.

جایگاه نماز جمعه گچساران تحت تاثیر هیچ گروه و باندی نیست

مختار شفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران ضمن انتقاد از آنچه وی روند نامطلوب تکمیل مصلای گچساران خواند، اظهار داشت: ستاد و جایگاه نماز جمعه گچساران افزون بر 13 سال با مشکلات و موانع تکمیل مصلای این شهرستان دست و پنجه نرم کرده است.

وی افزود: ده‌ها پروژه در قالب مصلا در دیگر شهرهای استان با مصلای گچساران آغاز و به اتمام رسیده اما مصلای گچساران هنوز اندر خم یک کوچه مانده است.

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه گچساران با بیان این‌که جایگاه نماز جمعه تحت تاثیر هیچ جایگاه سیاسی، حزبی و گروهی نیست، تصریح کرد: ما در زمینه دلایل عدم پیشرفت و اختصاص بودجه برای مصلای گچساران با افراد صاحب‌نظر و نیروهای ارزشی منطقه تفکر و مشورت کرده‌ایم.

شفیعی عنوان کرد: ما به این نتیجه رسیده‌ایم که مشکلات و موانع سد راه تکمیل مصلای گچساران بر اساس برخی دیدگاه‌های حزبی و سیاسی شکل گرفته است و بعضی‌ تاکید دارند که این جایگاه را به جایگاهی سیاسی، حزبی و باندی بکشانند.

وی با بیان این‌که ما به هیچ عنوان زیر بار این مسائل نمی‌رویم، تاکید کرد: احساس ما بر این است اهداف نماز جمعه به وسیله مقام معظم رهبری سیاست‌گذاری می‌شود و دفتر سیاست‌گذاری ائمه کشور و سرانجام دفتر نمایندگی در استان تنها مرجعی است که می‌تواند سیاست نماز جمعه را تبیین کند.

شفیعی ادامه داد: انتظار ما از نمازگزاران جمعه گچساران که آن‌ها را در بدترین شرایط محیطی در مصلای نیمه‌کاره مستقر کرده‌ایم این است که به انواع مختلف پیام و صدای خود را به گوش مسئولان برسانند.

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه گچساران یادآور شد: هدف ما از استقرار نمازگزاران در این محیط نیمه‌کاره رساندن صدای مظلومیت مصلای گچساران به گوش مسئولان است.

شفیعی اظهار داشت: با گذشت حدود 12 سال از کلنگ‌زنی مصلای گچساران هنوز هیچ‌گونه بودجه استانی به این پروژه اختصاص نیافته و در طول سالی که گذشت تنها از محل بودجه شهرستان و از محل سرفصل‌های ادارات 500 میلیون تومان به مصلا تخصیص یافت که با اتمام این مبلغ کار تکمیل عملاً تعطیل شده است.

انتهای پیام/82014/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول