اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس:

مجلس مصوبات خوبی برای حمایت از ورزش دارد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس با بیان اینکه مجلس مصوبات خوبی برای حمایت از ورزشکاران دارد گفت: وزارت ورزش برای اجرایی شدن مصوبات با مجلس همکاری کند.

مجلس مصوبات خوبی برای حمایت از ورزش دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حسین نیازآذری ظهر امروز در راهپیمایی بزرگ خانوادگی بخش مرکزی بابل اظهار داشت: راهپیمایی خانوادگی به عنوان پایه ورزشی نقش مهمی در رشد و شکوفایی جامعه داشته و با ارزش و منزلت است.

وی با اشاره به اینکه مردم بابل در میادین مختلف قهرمان و میدان دار هستند، افزود: مردم این شهرستان در میادین علم و دانش،ورزش، میادین دفاع از ارزش‌ها و کیان اسلامی و حمایت از امام و رهبری در سطح کشور پیشگام هستند.

نیاز آذری بیان داشت:  این اجتماع ما را در مسیری سوق دهد که ورزش را به عنوان وظیفه اصلی خود مدنظر قرارداده و به آن توجه کنیم.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس تصریح کرد: مجلس مصوبات خوبی در راستای حمایت از قهرمانان میادین مختلف ورزشی دارد که وزارت ورزش و جوانان در راستای اجرای مصوبات همکاری خوبی با مجلس داشته باشد.

نیاز آذری تصریح کرد: ما دو نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در راستای حمایت از ورزش از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/86009/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول