اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری:

هوشیاری خود را برای ارتباط با دشمنان باید چند برابر کنیم

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: موقعی که دشمن دم از صلح، ارتباط، دوستی و فضای جدید می‌زند در این برهه‌های حساس باید آگاهی و هوشیاری خود را چند برابر کنیم.

هوشیاری خود را برای ارتباط با دشمنان باید چند برابر کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهدای خلیج فارس تصریح کرد: به ما حق بدهید که بعد از 26 سال یادواره، کنگره و محفل شهیدان برگزار کنیم تا این نسل جوان ما که دوران دفاع مقدس را ندیده‌اند فرهنگ شهادت به آنها منتقل شود تا اگر عده‌ای دچار غفلت و خوش‌باوری هستند از این ظرفیت بزرگ مجلس شهیدان به خود آیند.

وی تصریح کرد: ما همچنان یاد شهیدان را گرامی می‌داریم و زن و مرد، خانواده شهید، روحانیت، سرداران جنگ و  مسئولان ارجمندمان همچنان با تمام وجود و عشق در این مجالس شرکت می‌کنند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: دشمن همیشه در کمین است و در حال جنگ است گاهی با گلوله، گاهی بمباران هوایی می‌کند و گاهی در دریا آنچنان ناجوانمردانه عزیزان ما را مورد هدف قرار می‌دهد و گاهی با تحریم اقتصادی فلج‌کننده علیه کشور ما توطئه می‌چینند. دشمنان گاهی با تهدیدهایشان از یک سو لبخند نشان می‌دهند و از سوی دیگر مشغول طراحی و توطئه‌اند.

وی ادامه داد: وقتی بحث ارتباط با دشمن مطرح می‌شود در آن لحظات هوشمندتر و آگاهتر باشید و این پیام سیره پیامبر و اهل بیت (ع) به ماست.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور بیان داشت: موقعی که دشمن دم از صلح، ارتباط، دوستی و فضای جدید می‌زند در این برهه‌های حساس باید آگاهی و هوشیاری خود را چند برابر کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان ما سر موضع خود هستند، خاطرنشان کرد: تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا همین روزها اعلام می‌کنند که تحریم‌ها را علیه ملت ایران سنگین‌تر کنید. سرمایه ما شهدا، رزمندگان، مسئولان عزیز در خط امام و رهبریند که در صحنه مانده‌اند و خواهند ماند.

امام جمعه موقت قم یادآور شد: موانع پیش روی شماست و جنگ را به عنوان یک مانع جدی بر ما تحمیل کردند اما به برکت حضور و همراهی شما با رزمندگان، امام و رهبر عزیز و فرزانه انقلاب دشمن را به عقب راندیم و امروز ما کجاییم و صدام کجاست.

حسینی بوشهری افزود: امروز در سطح بین‌المللی دشمن طراحی اسلام‌هراسی، شیعه‌هراسی و طراحی ایران‌هراسی دارد.

نماینده مردم استان بوشهر گفت: ما با ریاست محترم جمهور موافقیم در عرصه بین‌المللی باید حضور پیدا کرد باید سخن دل ملت ایران را در مجامع بین المللی بیان کرد ظالمانه بودن تحریم‌های دشمنان را در آنجا مطرح کرد. باید مراقب باشیم آنگونه که رهبر عزیز انقلابمان فرمود برویم، احساس انزوا در عرصه بین‌المللی نکنیم و حضور جدید در عرصه‌های بین‌المللی داشته باشیم.

حسینی بوشهری با بیان اینکه خطوط قرمز را همیشه در همه صحنه‌ها رعایت کنیم، اضافه کرد: ما باید خطوط قرمز رعایت کنیم تا دشمن طمع نورزد و احساس نکند ما از سر سستی و ناتوانی با دشمن به ظاهر همراهی می‌کنیم.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: این دشمن است که باید در برنامه‌های خود تجدید نظر کند و گرنه ملت ایران در حقانیت خودش تردید ندارد و هیچ‌گاه تجدید نظر نخواهد کرد.

انتهای پیام/66001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول