اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌نماینده مردم ایلام در مجلس‌:

بخش خصوصی ‌‌انتقال آب به ملکشاهی را پیگیری می‌کند

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی سیروان و چرداول در مجلس ‌گفت: قرار است بخش خصوصی به صورت فوری موضوع انتقال آب به شهرستان ملکشاهی را پیگیری کند.

بخش خصوصی ‌‌انتقال آب به ملکشاهی را پیگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عمران علی محمدی ظهر امروز در آیین افتتاح پاسگاه انتظامی مهر گچی اظهار داشت: محمود عباس‌زاده مشگینی استاندار سابق ایلام در طول یک سال گذشته که در ایلام حضور داشته‌ نهایت تلاش، زحمت و کوشش و جدیت در رفع مشکلات مردم داشته‌اند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: این فرد خدوم و مسئول در همه بخش‌ها منشا‌ء خدمات ارزشمندی بوده که جای تقدیر و تحسین دارد.

وی ادامه داد: توسعه تعاونی‌های شهرستان ملکشاهی، برق‌رسانی به منطقه بلوطستان ملکشاهی، گازرسانی به این شهرستان ، مخزن 5 هزار متر مکعبی منطقه و ... تنها گوشه‌ای از تلاش‌ها و خدمات عباس‌زاده مشگینی استاندار سابق ایلام در این شهرستان تازه تاسیس است.

این نماینده مجلس اضافه کرد: اکنون نیز به مردم این شهرستان وعده می‌دهم که قرار است بخش خصوصی به صورت فوری موضوع انتقال آب به شهرستان ملکشاهی را پیگیری کند.

علی محمدی تصریح کرد: در مجموع طی ماه‌های گذشته 23 طرح و پروژه در ملکشاهی راه‌اندازی و افتتاح شد که همه مدیون تلاش‌های محمود عباس‌زاده مشگینی استاندار سابق ایلام است.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: افزون براین این فرد مسئول در به نتیجه رساندن بخش‌ها و شهرستان‌های تازه تاسیس نیز از هیچ کوششی دریغ نکرده است و نقش خوب و جدی در این زمینه داشته‌اند.

وی ادامه داد: نکاتی که مطرح شد از جمله خدمات استاندار سابق ایلام بود که شرط انصاف است به آنها پرداخته شود.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: از خداوند متعال برای محمود عباس‌زاده مشگینی طول عمر با عزت خواستاریم و امیدواریم در مسئولیت‌های جدید و آتی نیز موفق باشند.

وی ادامه داد: همچنین از خدمات صادقانه سردار علی دولتی فرمانده انتظامی استان ایلام و عبدالرضا حسن‌پور فرماندار شهرستان ملکشاهی در ایجاد این پاسگاه انتظامی تقدیر و تشکر می‌شود.

انتهای پیام/2246/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول