اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

شهادت پاسداران سند جنایات استکبار و ضدانقلاب است

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اقدام استکبار و عوامل ضدانقلاب در استان مرزی کردستان جنایت آنان در حق مسلمانان را نمایان می‌سازد.

شهادت پاسداران سند جنایات استکبار و ضدانقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ظهر دیروز 5 نفر از پاسداران سپاه بانه در درگیری با عناصر ضدانقلاب در منطقه ساوان این شهرستان به شهادت رسیدند و دو نفر نیز زخمی شدند.

ماموستا عبدالرحمان خدایی صبح امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر این 5 شهید سپاه بانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: به شهادت رساندن مظلومانه 5 تن از پاسداران که وظیفه حراست از امنیت و آرامش مردم را عهده‌دار هستند، چیزی جز افزایش نفرت مسلمانان به استکبار جهانی و ضدانقلاب به دنبال نخواهد داشت.

امام جمعه بانه تصریح کرد: اینگونه اقدامات غافلگیرانه برای لطمه‌زدن به اسلام و انقلاب اسلامی از سوی دشمنان این آب و خاک صورت می‌گیرد که از هر فرصتی برای دستیابی به این هدف غفلت نمی‌کنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امنیت و اقتدار ایران اسلامی به ویژه در مناطق مرزی با اینگونه حرکت‌های مذبوحانه لطمه‌دار نمی‌شود.

ماموستا خدایی بیان کرد: به شهادت رساندن کسانی که از امنیت و آرامش مردم دفاع می‌کنند تجاوز بزرگی به حق تمام مسلمانان است.

به گفته وی، دشمنان پیشرفت‌های روزافزون ایران اسلامی را برنمی‌تابند و انجام چنین اقداماتی از سوی آنان نشان از زبونی و ترس دشمن در برابر اراده قوی ملت ماست.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری از شهادت به عنوان اوج افتخار عزت و سربلندی ملت شهیدپرور ایران نام برد و اضافه کرد: کسانی که در راه اسلام و قرآن برای دفاع از اصول و ارزش‌های اسلامی شهید می‌شوند، بالاترین افتخار را از سوی پروردگار متعال دریافت خواهند کرد.

ماموستا خدایی ضمن محکوم کردن این اقدام مذبوحانه و ناجوانمردانه اظهار کرد: طینت دشمن تجاوز به حق مسلمانان است و شهادت مظلومانه این 5 پاسدار حافظ مرزهای کشور، چهره زشت و پلید ضدانقلاب را بیش از پیش نشان می‌دهد.

امام جمعه بانه در پایان تصریح کرد: بدون شک ریخته شدن خون این عزیزان غم بزرگی برای ملت ایران به ویژه مردم شهیدپرور بانه است.

انتهای پیام/79002/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول