اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

استاندار آذربایجان غربی از بین افراد متعهد انتخاب شود

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار آذربایجان غربی باید از بین افراد متعهد، دلسوز و انقلابی انتخاب شود.

استاندار آذربایجان غربی از بین افراد متعهد انتخاب شود

عابد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: باید وزارت کشور در انتخاب استاندارها نهایت دقت را به عمل آورده و در راستای تعیین استاندار برای این خطه حساسیت لازم را نشان دهد، تا فرد منتخب به موقعیت جغرافیایی، سیاسی و اقتصادی منطقه مسلط باشد.

وی با اشاره به اینکه بومی یا غیربومی این فرد چندان تفاوتی ندارد، اضافه کرد: هر کسی که با وجدان و همراه با مسئولیت این پست کلیدی را پذیرا شود حتی در صورت غیربومی بودن از انجام هیچ خدمتی به مردم فروگذار نمی‌شود که عکس آن هم صادق است، چه بسیار افراد بومی ‌هستند که منافع شخصی را بر منافع استانی و ملی ترجیح می‌دهند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اظهار به اینکه آذربایجان غربی از حیث اقتصادی، سیاسی و اجتماعی از موقعیت متفاوتی نسبت به سایر استان‌ها برخوردار است، ادامه داد: کسی که نمایندگی قوه مجریه را در استان ما می‌پذیرد لازم است به این شرایط، موانع و ظرفیت‌ها آشنا باشد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ شخص حقوقی و حقیقی نباید پا را از قانون فراتر نهاده و در انتخاب استانداران دخالت کند، اظهار داشت: وزارت کشور با لحاظ همه مسائل و با عنایت به مصالح ملی و استانی به این امر همت می‌گمارد.

فتاحی با اشاره به اینکه برای محرومیت‌زدایی از این خطه باید به طور گسترده تلاش شود، اظهار داشت: در طول چند سال اخیر حرکت‌های سازنده‌ای در راستای رشد اقتصادی، عمران و سازندگی این خطه صورت گرفت ولی این حرکت‌ها کافی نیست.

انتهای پیام/61002/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول