اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی نهبندان:

مهم‌ترین پیام شهدا حمایت از ولایت است

فرمانده نیروی انتظامی نهبندان گفت: مهم‌ترین پیام و وصیت شهدا حمایت و تبعیت از ولایت فقیه است.

مهم‌ترین پیام شهدا حمایت از ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسن کاهنی عصر امروز در مراسم غبارروبی مزار شهدای گمنام نهبندان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شاگردان شایسته مکتب اسلام بودند که با اعتقاد و ایمان راسخ پا به میدان جهاد گذاشتند و همه افراد جامعه وظیفه دارند که ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.

وی از شهدا به عنوان شافعان روز قیامت و از خانواده‌های آنها به عنوان سرمایه‌های گرانبهای انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: خانواده‌های شهیدان با تقدیم فرزندان خود افتخار، عزت و اقتدار را برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند.

خانواده شهدا میدان‌داران اصلی مقابله با تهاجم فرهنگی هستند

فرمانده نیروی انتظامی نهبندان ادامه داد: همین خون‌های شهدا است که ملت امروز در حاشیه امنیت و آرامش به حفظ حجاب و ارزش‌های دفاع مقدس و اطاعت‌پذیری از دستورات الهی و ولایت فقیه می‌پردازد.

کاهنی تصریح کرد: خانواده شهدا میدان‌داران اصلی مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان به شمار می‌روند و باید با بر دوش کشیدن بار امانت و پاسداری از میراث شهیدان، زمینه‌های خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین پیام و وصیت شهدا حمایت و تبعیت از ولایت فقیه است، یادآور شد: اینک بر تمامی افراد جامعه واجب است که از راه و وصایای شهدا تبعیت کنند و برای نهادینه‌سازی فرهنگ شهادت در جامعه تلاش کنند.

خدامحوری صفت برجسته شهدا است

فرمانده نیروی انتظامی نهبندان با اشاره به اینکه شهدا زنده و بر تمامی رفتار ما شاهد و ناظر هستند، خاطرنشان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان در لحظه لحظه این زمان دلیلی محکم بر زنده بودن شهدا است.

کاهنی بیان داشت: خدامحوری، حرکت در راه مکتب، علاقه قلبی و عملی به ائمه و روحیه بزرگ ایثار از برجسته‌ترین صفات شهدا است.

انتهای پیام/69003/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول