اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته ناجا

گلزار شهدای تویسرکان عطرافشانی و گلباران شد

به مناسبت هفته ناجا قبور شهدای تویسرکان با حضور مسئولان و نیروی‌ انتظامی تویسرکان غبارروبی و گلباران شد.

گلزار شهدای تویسرکان عطرافشانی و گلباران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، امروز به مناسبت هفته ناجا گلزار شهدای تویسرکان با حضور نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، فرماندهی انتظامی، فرمانده سپاه، رئیس دادگستری و نیروهای مسلح انتظامی این شهرستان، غبارروبی و گلباران شد.

در ششمین روز از هفته، نیروی انتظامی همراه با مسئولان شهرستان پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا ضمن عطرافشانی قبور شهدا هشت سال دفاع مقدس را گلباران کردند.

امروز نیروی انتظامی در خلوصی ناب با همرزمان خود در عرصه حماسه‌ و ایثار با تاکید بر صیانت از اهداف و آرمان‌های امام(ره) و شهدا میثاقی مجدد بستند.

شاید برخی این افکار را بی‌معنا و مفهوم بدانند اما باید گام را در این مسیر گذاشت و دل را به دریادلانی سپرد که به سهولت برای رضایت دوست بر خواسته‌های دل پا زدند و خدایی شدند.

باید رفت تا به وصل رسید نه رفتنی که در سطح بماند، باید طلب کرد تا در رسیدن به واسطه آغازی که بر راه زده‌ شده، به عمق ماجرا برسیم.

برای درک این حضور نیاز به ظهوری رهایی بخش است، پس با توسل به مقام شهید و شهادت فکر و روح را صیقل دهیم و نوای بیداری را تمام بر وجود زمزمه کنیم تا همانند شهدا خدا را ببینیم و الهی شویم.

همیشه دنبال راهی برای هدایت بودیم چگونه و به واسطه کی؟ اما دریغ از اینکه مسیر را از قبل برایمان آب و جارو کرده‌اند و امروز تنها باید همت کرد و یا علی گفت.

در وصیت شهدا می‌خوانیم رمز ماندگاری، دل سپردن به اهل بیت(ع) است، شهیدان که در دنیای کنونی الگوی بی‌مثال برای ملت‌های آزادی‌خواه جهان هستند در هر زمان و مکان شهدا با حضورشان بر ما تلنگری می‌زنند که هان بیدار شو و مراقب باش نفس دنیاطلب در کمین نشسته!

گلزار شهدا زمانی عطرآگین می‌شود که ما ابراهیم‌گونه بر بت‌های دروغین غلبه کرده و انسانیت، حق و حقانیت را نقطه آغاز و پایان زندگی قرار دهیم.

امروز را بر تو ای شهید سلام دادیم و حمد بر مزارت خواندیم تو بر وجود ما ندای لبیک یا الله را بخوان تا بر شیطان نفسمان سنگ پرتاب کنیم.

ای شهید! مناسبتی دیگر، در مزارت نشستیم و فاتحه خواندیم پس باید آگاه باشیم در زمانه‌ای که حیله و مکر استکبار رنگ می‌بازد و هر روز به شکلی وارد می‌شود نام یاد شهید را فراموش نکنیم.

از شهدا بخواهیم در گیر و دار زمانه‌ای که باطل تلاش دارد کلمه حق را وارونه جلوه دهد، مسیر را بر جوانان، مادران و پدران ایران زمین نشان باشند.

انتهای پیام/89010/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول