اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یادواره 13 هزار شهید نیروی انتظامی صورت گرفت

رونمایی از 3 جلد کتاب توسط فرمانده‌ نیروی انتظامی

فرمانده نیروی انتظامی در مراسم یادواره 13 هزار شهید نیروی انتظامی از 3 جلد کتاب رونمایی کرد.

رونمایی از 3 جلد کتاب توسط فرمانده‌ نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، اسماعیل احمدی‌مقدم لحظاتی پیش در یادواره 13 هزار شهید نیروی انتظامی از کتاب زندگینامه شهید وحید دستگردی، کتاب زندگی‌نامه شهید محمدرضا سبحانی و همچنین کتاب زندگی‌نامه جانباز کرمعلی رئوف رونمایی کرد.

‌نخستین کتاب رونمایی شده در این آیین کتاب زندگی‌نامه داستانی شهید وحید دستگردی با عنوان کوچه روحی نوشته ابراهیم حسن‌بیگی بود.

شهید هوشنگ وحید دستگردی نخستین فرمانده شهید شهربانی انقلاب اسلامی بود که همراه شهید رجایی در انتظار دفتر نخست‌وزیری در تاریخ 8 شهریور ماه 1360 مجروح شد و روز 16 شهریور 1360 به فیض شهادت نائل آمد و در جوار آستان مقدس حضرت عبدالعظیم‌الحسنی (ع) در شهرری در منزل ابدی‌اش آرام گرفت.

کتاب زندگینامه داستانی شهید محمدرضا سبحانی با عنوان پرواز خونین نوشته شهید سعید اسدی‌فر دومین کتابی بود که در این آئین رونمایی شد.

همچنین کتاب زندگینامه داستانی جانباز کرمعلی رئوف با عنوان پاهای بی‌قرار نوشته جدید امجدی دیگر کتابی بود که در این آئین رونمایی شد.

این گزارش حاکی است یادواره 13 هزار شهید نیروی انتظامی با حضور سردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی، سردار رادان جانشین نیروی انتظامی و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در سالن مهدیه گلزار شهدای بهشت زهرا و در جوار شهدای والامقام ایران اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/2462/ش‌20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول