اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

درآمد 107 میلیارد تومانی استان کهگیلویه و بویراحمد از محل مالیات

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصویب مبلغ 107 میلیارد تومان به عنوان درآمدهای این استان از محل مالیات را از مصوبات نخستین شورای برنامه‌ریزی با ریاست خود برشمرد.

درآمد 107 میلیارد تومانی استان کهگیلویه و بویراحمد از محل مالیات

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پیش از ظهر امروز هشتمین شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد و نخستین شورای برنامه‌ریزی دولت جدید، با سبک و سیاق جدیدی برگزار شد.

در این جلسه که بیش از چهار ساعت به طول انجامید و بعد از دو ساعت تنفس اعلام شد، در هر دستور کار، موافقین و مخالفین صحبت می‌کردند و در پایان نیز برای مصوبات رأی‌گیری می‌شد.

سید موسی خادمی بعد از پایان این نشست در جمع خبرنگاران، شورای برنامه‌ریزی را اتاق فکر توسعه کهگیلویه و بویراحمد خواند و اظهار کرد: مهم‌ترین تصمیمات و برنامه‌ریزی‌ها در این شورا بررسی می‌شود و از این حیث شورای برنامه‌ریزی در هر استان مهم‌ترین جلسه و نشست اداری است.

وی با بیان اینکه مدیران؛ توسعه این استان را جدی بگیرند، افزود: هدف ما در این شورا تعداد مصوبات نیست بلکه می‌خواهیم در این شورای مهم، تصمیمات و مصوبه‌هایی به تصویب برسد که ضمن پختگی و کارشناسانه بودن، هم قابلیت اجرایی داشته و هم در زندگی مردم قابل لمس باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دستور کار این شورای برنامه‌ریزی از قبل مشخص بوده، گفت: بررسی مصوبات قبلی در کارگروه‌های بهداشت و درمان و راه و شهرسازی و همچنین تصویب مبلغ درآمدی این استان از محل درآمدهای مالیاتی در دستور کار بوده که در این نشست بررسی شدند.

خادمی توجه به موضوع بهداشت دهان و دندان را یکی از محورهای نشست امروز خواند و گفت: مقرر شده در شهرها هر ماه یک‌بار و در روستاها سالی یک‌بار وضعیت بهداشت دهان و دندان دانش‌آموزان بررسی و برای درمان به مراکز دندانپزشکی معرفی شوند.

استاندار تصویب مبلغ 107 میلیارد تومان به عنوان درآمدهای این استان از محل مالیات را از دیگر مصوبات نخستین شورای برنامه‌ریزی با ریاست خود برشمرد.

این مقام مسئول ادامه داد: در بحث توسعه پایدار روستاها و محل‌های بودجه قانونی در این سرفصل تاکنون توجه کافی نشده که مقرر شد همه ادارات به شکل منسجم و برنامه‌محور پروژه‌های پیشنهادی خود را تعریف کنند تا اعتبارات این حوزه نیز جذب و در اختیار توسعه این استان قرار گیرند.

وی اصلاح چند مورد از مصوبات قبلی غیر قابل اجرا را نیز بخشی از برنامه‌ای این شورا دانست و خاطرنشان کرد:‌ به عنوان مثال در مصوبه حصارکشی یک‌ماهه همه سدها، برکه‌ها و حوضچه‌ها که بدون شک تا چندین سال قابلیت اجرایی ندارد، مصوب شد که ظرف مدت یک‌ماه نقاط حادثه‌خیز در رودخانه‌ها، سدها و برکه‌ها از سوی سازمان هلال‌احمر مشخص شود تا اعتبارات لازم برای حصارکشی و فنس‌کشی این نقاط خطرآفرین اختصاص یابد.

انتهای پیام/82005/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول