اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته اسکی روی آب استان البرز خبر داد

برنامه‌ریزی ویژه برای آماده‌سازی 10 اسکی‌باز البرزی

رئیس کمیته اسکی روی آب هیئت اسکی استان البرز از برنامه‌ریزی ویژه برای آماده‌سازی 10 اسکی‌باز این استان خبر داد.

برنامه‌ریزی ویژه برای آماده‌سازی 10 اسکی‌باز البرزی

عبدالله قدمی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: استان البرز به دلیل موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد از جمله، برخورداری از فضای سد کرج می‌تواند در پرورش و تربیت ورزشکاران در رشته ورزشی اسکی روی آب موفقیت‌های خوبی به دست آورد.

وی تصریح کرد: در این حوزه طی سال‌های اخیر فعالیت‌های خوبی صورت گرفته و حتی در آخرین رقابت‌های اسکی روی آب کشور در میان 36 ورزشکار از استان‌های مختلف‌ نماینده استان البرز موفق به کسب رتبه دوم و مدال نقره مسابقات کشوری شد.

این مسئول ورزشی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه برای توسعه رشته ورزشی اسکی روی آب با توجه به ظرفیت‌های استان البرز چه برنامه‌هایی در دست اجراست، گفت: کمیته اسکی روی آب البرز برنامه‌ای بلند و میان‌مدت در این حوزه داشته و به طور قطع با تکمیل برنامه‌ فوق، شاهد معرفی چند استعداد خوب در این استان خواهیم بود.

*لزوم فراهم‌سازی امکانات برای توسعه ورزش اسکی روی آب البرز

قدمی اضافه کرد: البته این امر نیازمند وجود زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی مناسب است و در صورت عدم دسترسی به این تجهیزات، بخش مهمی از برنامه‌ها برای عملیاتی شدن با مشکلات بسیاری روبه‌رو خواهند شد.

وی افزود: به عنوان نمونه به دلیل اینکه انجام ورزش اسکی روی آب در رودخانه و سد کرج ممنوع اعلام شده است، تمرین ورزشکاران البرزی براساس توافقات انجام شده، از این پس در دریاچه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته اسکی روی آب استان البرز ادامه داد: با وجود برخی مشکلات و کاستی‌ها این کمیته تمام تلاش خود را برای آماده‌سازی ورزشکاران البرزی انجام داده و هم‌اکنون 10 ورزشکار فعال در رشته ورزشی اسکی روی آب زیر نظر یک مربی توانمند که بومی استان بوده و دارای مدال و افتخارات کشوری هستند، تمرین می‌کنند.

قدمی تاکید کرد: با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌هایی که جوانان البرزی دارند، به این 10 ورزشکار امید بسیاری داشته و تلاش داریم با فراهم‌سازی امکانات و تجهیزات لازم آنها را برای حضور در رقابت‌های مهم داخلی و برون‌مرزی آماده کنیم.

وی تصریح کرد: در گام نخست یک مربی بومی استان به نام علی قدمی که دارای مدال نقره رقابت‌های کشوری است و از افراد توانمند و شناخته شده رشته ورزشی اسکی روی آب است به عنوان مربی این 10 ورزشکار انتخاب شده است که امیدواریم در آینده نزدیک همچون ادوار گذشته ورزشکاران البرزی بتوانند در رقابت‌های مهم برای استان البرز و مردم افتخارات خوبی را کسب کنند.

انتهای پیام/2302/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول