اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر مشهد:

مجموعه‌های شهری بدون برنامه‌ریزی وارد مقوله ورزش حرفه‌ای نشوند

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهرداری و دیگر مجموعه‌های شهری نباید بدون برنامه‌ریزی و کار کارشناسی وارد ورزش حرفه‌ای شوند.

مجموعه‌های شهری بدون برنامه‌ریزی وارد مقوله ورزش حرفه‌ای نشوند

سید جلال فیاضی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به سیاست شورای شهر در حوزه ورزش قهرمانی و حرفه‎ای اظهار کرد: در مورد ساختار ورزش هنوز شورای شهر به صورت باید و شاید وارد این بحث نشده است اما جای مثبت‌اندیشی شورا به امر ورزش خراسان رضوی احساس می‌شود و ما نیز به دنبال این امر سعی بر پرداختن هر چه بیشتر به ظرفیت‌های استان داریم.

وی گفت: یکی دیگر از اهداف مهم شهرداری مشهد توسعه ورزش همگانی، پرداختن به بحث ایجاد مکان‌های ورزشی و فرهنگ‌سازی ورزش در پایتخت معنوی کشور است.

مدیرمسئول سابق روزنامه‎های قدس و شهرآرا با اشاره به بحث سرمایه‌گذاری در ورزش حرفه‌ای و بها دادن به ورزش قهرمانی در استان ادامه داد: نسبت به امر ورزش دیدگاه‌ها باید انتقادی و سازنده باشد؛ همچنین پرداختن به بحث تیم ابومسلم یکی دیگر از مواردی بوده که از اهمیت بالای ورزشی برخوردار است.

فیاضی با اشاره به بحث کارشناسی ورزش خراسان تصریح کرد: شهرداری و مجموعه شورای شهر نباید بدون برنامه‌ریزی و کار کارشناسی وارد مبحث ورزش حرفه‌ای شوند.

وی به طرح تبدیل مدیریت ورزش همگانی شهرداری مشهد به سازمان ورزش در شورای شهر سوم مشهد اشاره کرد و گفت: ایجاد سازمان ورزش شهرداری ایده خوبی است اما این طرح نیز نیاز به بررسی و کار کارشناسی دارد، مدیریت تربیت بدنی همگانی شهرداری مشهد تاکنون خوب عمل کرده است اما در بحث ایجاد فضاهای ورزشی هنوز در شهر کمبودهایی وجود دارد و باید اولویت اول شهرداری در حوزه ورزش، رفع این کمبودها باشد.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول