اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

تولید محصول استاندارد را در مازندران نهادینه کنیم

استاندار مازندران گفت: تولید محصول استاندارد را در مازندران نهادینه کنیم.

تولید محصول استاندارد را در مازندران نهادینه کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ربیع فلاح‌جلودار ظهر امروز در مراسم روز جهانی استاندارد اظهار داشت: در کشور ما برای هر روز هفته و روز مشخصی وجود دارد و نیاز است مسئولان استاندارد نسبت به ترویج مسئله استاندارد در مازندران تبلیغات وسیع‌تری انجام دهند.

وی با اعلام اینکه کشور ما با واژه استاندارد بیگانه نیست بیان داشت: نشانه‌های استاندارد در کشور ما در بناهای تاریخی به خوبی مشخص است.

استاندار مازندران در ادامه با اشاره به ترویج فرهنگ استاندارد در کشور خاطر نشان کرد: استاندارد در حال حاضر در حوزه‌های اجتماعی و اخلاقی کشور نیز رسوخ پیدا کرد.

وی بیان داشت: برای دستیابی به بازارهای مناسب جهانی باید تولیدات در کشور ما استاندارد محور باشد و این موضوع را از طریق رسانه‌ها باید به خوبی در استان مازندران نهادینه کنیم.

نماینده عالی دولت در مازندران در ادامه به رسالت سنگین اداره کل استاندارد مازندران نیز اشاره کرد و گفت: مسئولان استاندارد برای بیان اهداف استاندارد باید در محافل و مجامع مختلف حضور پیدا می‌کردند.

ربیع فلاح در ادامه خاطر نشان کرد: حساسیت کار استاندارد بیش از سایر دستگاه‌های دولتی در مازندران است.

این مسئول در پایان به تولید محصول حلال در بین کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: نیاز است تولید کنندگان استان مازندران از فرصت ایجاد شده به خوبی بهره‌گیری کنند و نسبت به تولید با استاندارد محصول خویش اقدام کنند.

انتهای پیام/86004/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول