اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان:

معرفی تولیدات منطقه‌ای هدف برگزاری نمایشگاه استاندارد است

مدیر عامل نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان گفت: نمایشگاه تخصصی استاندارد با هدف معرفی واحدهای تولیدی منطقه‌ای و ایرانی برگزار می‌شود.

معرفی تولیدات منطقه‌ای هدف برگزاری نمایشگاه استاندارد است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد رضا بیاناتی عصر امروز در آئین افتتاح نخستین نمایشگاه تخصصی استاندارد اظهار داشت: نمایشگاه بین‌المللی با رویکرد نزدیکی به استانداردها حرکت کرده و با دعوت از شرکت‌هایی که استاندارد را رعایت می‌کنند به دنبال جلب اعتماد عمومی به نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی همدان 14 هزار متر مربع فضای عمومی نمایشگاهی دارد، گفت: نمایشگاه تخصصی استاندارد با اهتمام و تلاش‌های اداره کل استاندارد در فضایی به وسعت 3 هزار و 200 متر مربع به صورت سرپوشیده برپا شده است.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان با اشاره به اینکه برای برگزاری یک نمایشگاه خوب باید شش ماه از قبل کار کرد، افزود: مقدمات برگزاری نمایشگاه تخصصی استاندارد از یک سال پیش آغاز و امروز افتتاح شد.

وی اضافه کرد: هر 15 روز یک نمایشگاه را در همدان برگزار می‌کنیم که این موضوع به چرخه اقتصادی همدان بسیار کمک می‌کند. 

بیاناتی به تقویم نمایشگاه بین‌المللی همدان در سال 92 اشاره کرد و یادآور شد: در سال جاری 36 عنوان نمایشگاه در تقویم پیش بینی شده که نمایشگاه به عنوان ویترین استان در عرصه اقتصادی عمل می‌کند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه یک بنگاه اقتصادی است، ابراز داشت: در نمایشگاه تخصصی استاندارد به هیچ عنوان نگاه اقتصادی نداشتیم و فقط 40 درصد از تعرفه‌های برگزاری نمایشگاه را برای پرداخت هزینه‌های جاری نمایشگاه دریافت کردیم.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان گفت: در نمایشگاه تخصصی استاندارد به دنبال معرفی واحدهای تولیدی و بومی استان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولیدات منطقه‌ای و ایرانی هستیم.

انتهای پیام/89019/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول