اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان:

رضایت‌مندی جامعه کلید واژه استاندارد است

معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان گفت: رضایتمندی جامعه کلید واژه استاندارد است و باید در راستای تولید کالاهای استاندارد تلاش بیشتری شود.

رضایت‌مندی جامعه کلید واژه استاندارد است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن خیریان‌پور شامگاه چهارشنبه در آئین افتتاح نخستین نمایشگاه تخصصی استاندارد اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه استاندارد فرصت بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود را در راستای ترغیب و تشویق تولیدکنندگان به سمت تولید کالاهای استاندارد است.

وی با بیان اینکه وجود استاندارد یکی از مهم‌ترین نیازهای زندگی بشر است، گفت: وجود نظم یکی از مهم‌ترین حکمت‌های خدا بوده و کل هستی بر نظم می‌چرخد. 

معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان با اشاره به اینکه زندگی مطلوب و ایده‌آل نیازمند استاندارد است، تصریح کرد: در راستای استانداردسازی باید در دو موقعیت شکلی و محتوایی حرکت کرد.

وی اضافه کرد: از نظر محتوایی باید به کیفیت کالاهای تولیدی توجه شود و رعایت استانداردها در واحدهای تولیدی ضرورت دارد.

خیریان‌پور به حماسه اقتصادی اشاره کرد: حماسه اقتصادی با همگرایی، انسجام و وحدت بین همه مردم، تشکل‌های بخش خصوصی و دولتی تحقق می‌یابد. 

وی گفت: شهروندان حق استفاده از کالاهای استاندارد را دارند و باید تولیدکنندگان به مقوله استاندارد توجه بیشتری کنند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان با بیان اینکه برای حضور در اقتصاد جهانی باید به سمت تولید استانداردسازی کالاها برویم، افزود: برای استانداردسازی داشته‌های علمی، تجربه‌های تولیدی، فرهنگ سازی لازم است.

وی در پایان با بیان اینکه ایجاد رضایت‌مندی یکی از کلید واژه‌های استاندارد است، خاطرنشان کرد: کاهش ریسک‌پذیری در تولید و اقبال از کالاهای داخلی باید در تولید کالاها مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/89019/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول